SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Link4 wraz z Fintek.pl zaczyna drugą serię podcastów „InsurTalk”

Firma ubezpieczeniowa Link4 rozpoczyna drugi sezon podcastów pod wspólnym tytułem „InsurTalk”. Od lutego sześć nowych odcinków będzie można słuchać w serwisie Fintek.pl (partnera projektu), oraz kanałach podcastowych. Gospodarzem serii jest Łukasz Piechowiak.

Pierwsza edycja rozmów w serii „InsurTalk” (podcast w pełni jest dedykowany nowym technologiom i innowacjom w ubezpieczeniach) została zrealizowana wiosną 2020 roku. W 7-odcinkowym cyklu udział wówczas wzięli eksperci zajmujący się nowymi technologiami na rynku finansowym.

Do rozmowy zaproszono m.in. członka zarządu Link4 i eksperta od zaawansowanej analityki, Katarzynę Wojdyłę, prezesa fundacji Digital Poland, Piotra Mieczkowskiego oraz Jolantę Błaszczyk z Krajowej Izby Rozliczeniowej. Nie zabrakło też perspektywy samych insurtechów, których reprezentował Cezary Świerszcz z firmy Bacca i Bernadeta Stożek z Telematics Technologies.

 

Kolejna edycja podcastu w zamyśle ma stanowić kontynuację wątków podjętych już w ramach projektu, ale nie zabraknie też zupełnie nowych tematów. – Zgadzamy się, że ubezpieczenia powinny być proste. I w poszukiwaniu prostych rozwiązań mocno nas wspiera technologia. Dziś już łatwo możemy sobie wyobrazić, że dzwoni do nas voice bot, który przypomina o nieopłaconej składce, albo aplikację w mobilnej przeglądarce, za pośrednictwem której zlikwidujemy szkodę w kilka godzin od zgłoszenia. Ale jest też cała warstwa technologii, której na co dzień nie widzimy, a która wpływa na podejmowane przez nas decyzje. I o tym wszystkim chcemy rozmawiać, bo żyjemy w dynamicznych czasach, które wciąż dostarczają nam nowych tematów - komentuje Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i menedżer komunikacji korporacyjnej w Link4.

Gospodarzem podcastu jest Łukasz Piechowiak, redaktor naczelny portalu Fintek.pl, który w rozmowach z zaproszonymi gośćmi koncentruje się przede wszystkim na innowacjach w ubezpieczeniach. Ale – jak zapowiadają twórcy - nie zabraknie także szerszej perspektywy, potrzebnej do zrozumienia dzisiejszej, skomplikowanej rzeczywistości. - Od kilku lat trwa cyfrowa transformacja rynku ubezpieczeniowego. Jednym z czynników, który przyczynił się do przyspieszenia tego procesu w ostatnim czasie była pandemia koronawirusa. Dynamiczny rozwój tego sektora pokazuje, że konsumenci potrzebują przystępnych i intuicyjnych rozwiązań. Duże zainteresowanie cyklem InsurTalk to dla nas jasny znak, że istnieje także zapotrzebowanie na łatwy dostęp do wiedzy z zakresu rozwiązań technologicznych i rynku insurtech – mówi Michał Dąbrowski, dyrektor zarządzający Fintek.pl i KLANG! Media.

Premierowe odcinki drugiego sezonu „InsurTalk” dostępne będą w każdy czwartek (począwszy od 11 lutego) od godz. 10.00 na stronie Fintek.pl oraz w kanałach podcastowych serwisu.

Kilka dni temu firma Link4 ogłosiła, że prowadzi przetarg na wybór agencji odpowiedzialnej za realizację komunikacji w internecie i w social mediach. Wybrana w nim agencja zajmie się realizacją działań w internecie, także w mediach społecznościowych.

Dołącz do dyskusji: Link4 wraz z Fintek.pl zaczyna drugą serię podcastów „InsurTalk”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl