Link4 wybrał do obsługi reklamowej Red8 Advertising zamiast Brasil
Agencja reklamowa Red8 Advertising wygrała przetarg na obsługę firmy ubezpieczeniowej Link4 (należącej do Grupy PZU) w zakresie strategii i kreacji reklam. Poprzednio zajmowała się tym agencja Brasil.
Link4 nie podaje, ile ani które inne agencje brały udział w rozstrzygniętym właśnie przetargu. Nie poinformowano też, na jak długo została podpisana umowa z Red8 Advertising.
Poprzednio Link4 w zakresie kreacji reklam było obsługiwane przez agencję Brasil, która pracowała dla ubezpieczyciela przez ponad cztery lata. Od ponad dwóch lat w spotach Link4, utrzymanych w konwencji muzycznej, występuje Kasia Moś z innymi wykonawcami znanymi z talent-shows.
W br. nastąpiły spore zmiany w kierownictwie Link4. W marcu dyrektorem marketingu została Patrycja Kotecka zastępując Bartosza Kwiecińskiego, a w lipcu funkcję prezesa objęła Agnieszka Wrońska, zajmując miejsce Tomasza Tarkowskiego.
Dołącz do dyskusji: Link4 wybrał do obsługi reklamowej Red8 Advertising zamiast Brasil