Linkleaders pro bono dla Fundacji Gajusz z kampanią 1,5 proc.
Agencja Linkleaders zaprojektowała kampanię marketingową wspierającą przez Fundację Gajusz pozyskiwanie 1,5% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Zespół agencji wspiera organizację w ramach działań pro bono.
Fundacja Gajusz od 25 lat pomaga ciężko chorym dzieciom. Prowadzi hospicja stacjonarne, domowe i perinatalne.
Fundacja Gajusz prowadzi także Pomoc dla Onkobohaterów, czyli pełne empatii wsparcie dla pacjentów onkologicznych oraz CUKINIĘ, czyli Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie - to wyjątkowe miejsce zapewniające wsparcie rodzinom doświadczonym przez los.
Tuli Luli natomiast to Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny, do którego trafiają niemowlęta opuszczone przez rodziców. Fundacja pomaga chorym dzieciom, ale także ich siostrom i braciom. Udziela im wsparcia w ramach Programu Rodzeństwa.
OKNO z kolei to program pomocy dla dzieci, które po leczeniu onkologicznym wracają do funkcjonowania poza oddziałem szpitalnym, a Leczymy Dzieci Rodziną to kampania poszukiwania rodzin zastępczych dla chorych dzieci.
Centrum Medyczne PoMoc jest przychodnią komercyjną, której działalność koordynuje Fundacja, a zyski z jej funkcjonowania są przeznaczane na pomoc podopiecznym.
“To małe życie zaraz się skończy”
Głównym motywem przewodnim działań jest pokazanie, w jak czuły i empatyczny sposób Fundacja Gajusz wspiera śmiertelnie chorych najmłodszych. Główne hasło kampanii brzmi: “To małe życie zaraz się skończy”.
Zespół Linkleaders w ramach kampanii opracował key visual i landing page kampanii, a także nadzorował sesję zdjęciową i wideo oraz wspiera działania marketingowe w mediach. Ekspertki Linkleaders stworzyły całościową koncepcję komunikacji.
W ramach kampanii są prowadzone działania ATL i BTL. Działania pro bono z ramienia Linkleaders koordynują Justyna Jedlińska, współwłaścicielka agencji, Anna Zając, dyrektor zarządzająca agencji oraz Aleksandra Patura, konsultantka.
- Wierzymy w Linkleaders, że celem firmy nie jest tylko zarabianie pieniędzy, ale także aktywne dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem na rzecz większego dobra. Dlatego też wspieramy w ramach działalności pro bono Fundację Gajusz. Zaangażowaliśmy nasze siły, kreatywne umysły i czas, aby wesprzeć Fundację, która na wiele niesamowitych sposobów pomaga ciężko chorym dzieciakom - mówi Justyna Jedlińska, współwłaścicielka Linkleaders.
Zespół agencji również zaprojektował i wykonał oprawę graficzną do komunikacji we wszystkich kanałach. Za realizację materiałów foto i wideo odpowiedzialna był zespół soho.creative.
Dołącz do dyskusji: Linkleaders pro bono dla Fundacji Gajusz z kampanią 1,5 proc.