SoftServe wybiera Linkleaders
Do grona klientów praktyki tech & services agencji PR i EB Linkleaders dołącza SoftServe, firma konsultingu IT. Linkleaders odpowiada za działania media relations i public relations, których głównych celem jest budowanie marki pracodawcy.
Agencja Linkleaders odpowiada za działania z mediami, które wzmacniają rozpoznawalność marki pracodawcy oraz zajmuje się pozycjonowaniem liderek i liderów SoftServe.
W ramach współpracy skupia się na rozwoju komunikacji korporacyjnej oraz specjalistycznej, bieżącym prowadzeniu relacji z kluczowymi interesariuszami oraz tworzeniem treści eksperckich.
Linkleaders z nowym klientem
- Nawiązując współpracę z Linkleaders liczymy na to, że doświadczony zespół konsultantek i konsultantów wesprze dotychczasowe działania employer brandingowe SoftServe oraz podniesie je na jeszcze wyższy poziom, także w zupełnie nowych obszarach komunikacji - mówi Jagoda Klonowska, manager obszaru komunikacji i employer branding w SoftServe.
Za obsługę działań PR wspierających inicjatywy EB po stronie agencji odpowiedzialni są konsultanci PR Olga Skarżyńska oraz Marcin Majerek. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewnia Paweł Luty, head of tech & services, odpowiedzialny w Linkleaders za zarządzanie oraz rozwój praktyki PR dla sektora technologicznego oraz nowoczesnych usług biznesowych.
Linkleaders i SoftServe nawiązały współpracy na drodze konkursu ofert. Strony nie ujawniają warunków zawartej umowy.
SoftServe zatrudnia ponad 10 000 osób w 14 krajach w Ameryce Północnej, regionie EMEA, APAC i Ameryce Łacińskiej. W Polsce zatrudnia prawie 1600 specjalistek i specjalistów IT, a biura firmy są zlokalizowane w siedmiu miastach.
Dołącz do dyskusji: SoftServe wybiera Linkleaders