741 tys. widzów debiutu „Love Island”, 311 tys. „Sędzi Anny Marii Wesołowskiej”. Powtórka „M jak miłość” hitem poniedziałku
Pokazany w poniedziałek w Polsacie pierwszy odcinek randkowego show „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 741 tys. widzów, a debiut reaktywowanej „Sędzi Anny Marii Wesołowskiej” w TTV śledziło 311 tys. osób. Ratingowym hitem dnia okazała się powtórka serialu „M jak miłość” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W poniedziałek, 2 września br. o godz. 22.15 odbyła się premiera nowego randkowego show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”. Średnia widownia pierwszego odcinka, wyniosła 741 tys. osób. Przełożyło się to na 8,56 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 2,43 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,19 mln, a w 16-59 - 1,67 mln).
Tego samego dnia o 21.30 TVN wyemitował pierwszy odcinek nowej edycji „Top model”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,49 mln widzów (RCH - 3,44 mln). Przełożyło się to na 12,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 19,12 proc. w grupie 16-49 oraz 15,45 proc. w grupie 16-59.
O godz. 18.00 w TTV odbyła się premiera pierwszego odcinka reaktywowanego po niemal 8 latach przerwy court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska”. Średnio oglądało go 311 tys. widzów (RCH - 644 tys.), co przełożyło się odpowiednio na 3,03 proc., 3,20 proc. i 3,73 proc. udziału.
W poniedziałek TVP2 po raz pierwszy pokazała morning-show „Pytanie na śniadanie” o nowej porze, czyli o godz. 7.15 (o 40 min wcześniej niż dotychczas). Magazyn śledziło 362 tys. widzów, co przełożyło się na odpowiednio 9,67 proc., 9,41 proc. i 11,16 proc. udziału. Z kolei konkurencyjny morning-show „Dzień dobry TVN” tego dnia miał 241 tys. oglądających (odpowiednio 6,37 proc., 9,64 proc. i 8,40 proc. udziału). Program ten o nowej porze pokazywany jest od 31 sierpnia (dodatkowo zyskał on nową scenografię oraz oprawę).
Spośród wszystkich programów pokazanych w polskich stacjach telewizyjnych w poniedziałek najwięcej widzów zgromadził powtórkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 3,22 mln osób.
Drugi był dziennik TVN „Fakty” (2,82 mln), a podium uzupełnia pierwszy powakacyjny odcinek Dwójkowej telenoweli „Barwy szczęścia” (2,35 mln).
Dołącz do dyskusji: 741 tys. widzów debiutu „Love Island”, 311 tys. „Sędzi Anny Marii Wesołowskiej”. Powtórka „M jak miłość” hitem poniedziałku
chyba Tobie ..włosy na głowie:)