SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Relations dla Gedeon Richter

Agencja LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Gedeon Richter.

W ramach podpisanej umowy, LoveBrands Relations zajmuje  się realizacją komunikacji szóstej edycji projektu „Recepta na sukces", skierowanego do studentów farmacji oraz medycyny.

Agencja przygotowała koncepcję komunikacyjną pt. „Porozmawiajmy otwarcie o..." (#porozmawiajmyotwarcie). Jej celem jest zwiększenie świadomości  studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów, w zakresie potrzeb komunikacyjnych kobiet poszukujących konsultacji ginekologicznej lub farmaceutycznej.

Zespół LoveBrands Relations jest odpowiedzialny za całościową realizację kampanii, w tym przeprowadzenie akcji konsultacji on-line na Facebooku,  przeprowadzenie badań rynkowych, opracowanie nowego key visuala, organizację webinarów, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.

Za działania po stronie agencji odpowiedzialna jest prezes Dorota Bieniek-Kaska, senior communications expert Marta Domańska oraz communications consultant Jędrzej Sudnikowicz.

Strony nie ujawniają, na jaki okres czasu podpisana została umowa.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations dla Gedeon Richter

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl