Łukasz Korycki szefem projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. Odchodzi Paweł Sołtys
Paweł Sołtys - szef projektów audiowizualnych w grupie Bonnier Business Polska - odszedł z wydawnictwa. - Dostałem atrakcyjną propozycję, więc z niej skorzystałem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejął Łukasz Korycki.
Zajmujący się ekonomią Paweł Sołtys trafił do Bonnier Business Polska w 2017 roku, po tym, jak został zwolniony z Radiowej Trójki (pracował tam od 2007 do 2016 roku). Odpowiadał tam za projekty audiowizualne. Teraz odchodzi z firmy. - Dostałem atrakcyjną ofertę, postanowiłem skorzystać, aby się rozwijać zawodowo - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. Sołtys nie chce jednak zdradzać na razie, do jakiej redakcji trafi - potwierdza jedynie, że będzie to dziennikarstwo internetowe.
Korycki poszerza kompetencje
Od listopada kierownictwo nad projektami audiowizualnymi w grupie Bonnier obejmie zastępca redaktora naczelnego, Łukasz Korycki. - Jestem przekonana, że wieloletnie doświadczenie Łukasza w pracy w wydawnictwie, a także umiejętność łączenia kompetencji i wiedzy na temat funkcjonowania różnych działów naszej firmy pozwolą dalej rozwijać projekty audiowizualne realizowane w ramach „Pulsu Biznesu”, „Pulsu Medycyny” i Bankier.pl - mówi Patricia Deyna, prezes wydawnictwa.
Korycki dołączył do zespołu „Pulsu Biznesu” w 2015 roku, po odejściu z „Dziennika Gazety Prawnej”. - Cieszę się z nowych wyzwań. Natomiast Pawłowi gratuluję i życzę powodzenia w nowej roli. Zostawia świetny zespół i wierzę, że razem będziemy dalej rozwijać tę ważną i przyszłościową formę przekazu, jaką są materiały wideo i podcasty – komentuje Łukasz Korycki. W dziale projektów audiowizualnych wydawnictwa pracuje w tej chwili kilka osób. Dla zastępcy Koryckiego praca w takim dziale nie jest nowością: od kilku lat prowadzi debaty wideo poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii, zaś w czasie pandemii uczestniczył w rozwoju sekcji debat online z udziałem kluczowych przedstawicieli polskiej gospodarki.
Mariusz Bartodziej w zespole "Pulsu Biznesu"
Do newsroomu „Pulsu Biznesu” dołączył też kilka dni temu nowy dziennikarz - Mariusz Bartodziej. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim, współpracował m.in. z wrocławskim oddziałem „Gazety Wyborczej” i ze „Światem Wiedzy”. Jak przekazała nam redakcja - nowy dziennikarz nie ma jeszcze zakresu zagadnień, którymi będzie się zajmował.
Projekty audiowizualne w grupie Bonnier Business Polska składają się z wywiadów wideo (stacjonarnych i online), programów na żywo, audycji tematycznych, podcastów, debat, spotów, transmisji wydarzeń biznesowych oraz krótkich form wideo w mediach społecznościowych.
Grupa Bonnier rozpoczęła działalność w Polsce w 1997 r. – początkowo jako wydawca „Pulsu Biznesu”. W 2015 r. do grupy dołączył Bankier.pl. Bonnier Business Polska jest właścicielem największej finansowej sieci afiliacyjnej w Polsce - SystemPartnerski.pl. Do jego portfolio należą także magazyny „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji”. Bonnier Business Polska nabył 100 proc. udziałów w spółce Prawomaniacy, która jest wydawcą serwisów ArsLege.pl i LexLege.pl, a od 2017 r. jest także właścicielem centrum analitycznego SpotData, kierowanego przez Ignacego Morawskiego.
W ub.r. Bonnier Business Polska zanotował wzrost przychodów o 2,2 proc. do 63,65 mln zł i minimalny wzrost zysku netto do 3,135 mln zł. Natomiast średnia sprzedaż „Pulsu Biznesu” w sierpniu br. wyniosła 10 245 egz.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Korycki szefem projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. Odchodzi Paweł Sołtys