„M jak miłość” straciło 800 tys. widzów
Serial „M jak miłość” gromadzi od początku 2011 roku średnio 7,84 mln widzów, czyli mniej o 800 tys. niż rok wcześniej. Mimo spadku TVP 2 pozostaje liderem rynku.
Produkcja zapewnia TVP2 średnio 46,44 proc. udziału w grupie 4+ oraz 41,95 proc. udziału w grupie 16-49. To najgorszy wynik serialu od sześciu lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
M jak Miłość | ||||
I-IV | AMR | SHR % | AMR/ 16-49 | SHR/ 16-49 |
2006 | 10587724 | 60,27% | 4699249 | 59,57% |
2007 | 9768090 | 56,71% | 4040086 | 54,78% |
2008 | 9230089 | 56,76% | 3599999 | 53,19% |
2009 | 8323070 | 49,13% | 3383663 | 45,08% |
2010 | 8653273 | 51,31% | 3611336 | 47,89% |
2011 | 7836332 | 46,44% | 3010359 | 41,95% |
Serial pozostaje bezkonkurencyjnym liderem swojego pasma. Druga pozycja, w trakcie nadawania „M jak Miłość”, przypada Polsatowi z 2,18 mln widzów i 12,9 proc. udziału w grupie 4+.
Stacje | AMR | SHR% | SHR/16-49 |
TVP2 | 7836332 | 46,44% | 41,95% |
POLSAT | 2176110 | 12,90% | 16,88% |
TVN | 1971059 | 11,68% | 10,88% |
TVP1 | 1638974 | 9,71% | 9,03% |
Najwięcej widzów w tym roku zgromadził, jak dotąd, odcinek wyemitowany 18 stycznia - zobaczyło go 8,41 mln widzów (49,1 proc. udziału w rynku).
TOP10 – 2011 | AMR | SHR % |
Data | Grupa 4+ | |
18-01-2011 | 8406544 | 49,10% |
11-01-2011 | 8405093 | 49,22% |
10-01-2011 | 8400610 | 50,48% |
07-03-2011 | 8310401 | 47,53% |
17-01-2011 | 8298649 | 47,93% |
03-01-2011 | 8206303 | 48,06% |
31-01-2011 | 8187961 | 47,87% |
01-02-2011 | 8174459 | 48,21% |
22-03-2011 | 8107700 | 49,20% |
22-02-2011 | 8096693 | 47,06% |
„M jak Miłość” śledzą przede wszystkim kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia- wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Profil | TVP2 | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 32,70% | 68 |
Kobiety | 67,30% | 130 | |
Wiek | 4-9 | 2,11% | 36 |
10-15 | 3,48% | 51 | |
16 - 19 | 2,66% | 48 | |
20 - 24 | 2,94% | 37 | |
25 - 29 | 5,64% | 63 | |
30 - 34 | 6,94% | 84 | |
35 - 39 | 7,68% | 104 | |
40 - 44 | 6,19% | 97 | |
45 - 49 | 6,32% | 92 | |
50 - 54 | 9,54% | 119 | |
55 - 59 | 10,92% | 141 | |
60+ | 35,58% | 176 | |
Wlk. miasta | Wieś | 43,08% | 110 |
< 50 tys. | 24,67% | 103 | |
50-100 tys. | 8,32% | 97 | |
100-200 tys. | 6,79% | 84 | |
> 200 tys. | 17,14% | 85 | |
Zawód | Top management | 7,55% | 87 |
Pracownicy średniego szczebla | 15,30% | 102 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 16,38% | 82 | |
Emeryci | 42,86% | 167 | |
Inni | 17,92% | 58 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 51,11% | 113 |
Średnie | 30,11% | 102 | |
Wyższe | 13,20% | 105 | |
Inne | 5,58% | 44 |
Aktualnie serial nadawany jest dwa razy w tygodniu – w poniedziałki i wtorki o 20.45.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” straciło 800 tys. widzów
Myślę,że do wtorku 19 kwietnia,ale dokładnie nie wiem bo nie jest napisane.
Proszę o tę drobnę poprawkę oraz prosiłbym o zastąpienie tabeli z top 10 odcinkami na tabelę z wszystkimi odcinkami serialu z tego okresu(styczeń-kwiecień 2011) oraz także o udziały 16-49.
prośbę motywuję tym,że nigdzie nie ma danych z wszystkich oidcinków z osobna jakiegoś programu ( tylko u Państwa jest najlepiej,bo są te topy ale one nie mówią o faktycznych wynikach i prosiłbym o dane z wszystkich odcinków)