Maciej Boroń awansował w MediaCom Warszawa
Maciej Boroń, od dziewięciu lat związany z domem mediowym MediaCom Warszawa, awansował na funkcję head of content creation - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Jako head of content creation Boroń jest odpowiedzialny za rozwój strategii kontentowych i produktów kreacji MediaCom Warszawa. Zajmuje się wsparciem strategicznym oraz rozwojem międzynarodowym działu MediaCom Beyond Advertising.
Do jego obowiązków należy też planowanie strategiczne pod kątem niestandardowej komunikacji dla takich marek, jak Skoda, Sony, Procter & Gamble, Play, Coca-Cola, Mars, Łomża, TVN, Danone, Polpharma, Hebe, Costa, Wrigley i Pedigree.
Ostatnio Maciej Boroń był w MediaCom Warszawa account managerem i odpowiadał m.in. za planowanie strategiczne komunikacji dla marki Play. W agencji tej pracuje od 2006 roku. Kolejno zajmował stanowiska: junior media plannera/buyera, communication plannera i senior communications plannera.
Dołącz do dyskusji: Maciej Boroń awansował w MediaCom Warszawa