SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mądra Babcia” rusza z Silver TV - interaktywną telewizją dla pokolenia 50+

Beata Borucka, znana jako „Mądra Babcia” oficjalnie ruszyła z internetową telewizją Silver TV. W ramówce znalazły się: program śniadaniowy, dotyczący sportu, zdrowia czy dbania o urodę. Nadawane są z własnego studia.

Beata Borucka / fot. materiały prasowe Beata Borucka / fot. materiały prasowe

Influencerka rozpoczęła emitowanie swoich programów w mediach społecznościowych w październiku 2020 roku. Teraz uruchomiła także własną platformę, stworzyła stałą ramówkę oraz własne studio.

Na Facebooku, YouTube oraz na stronie internetowej telewizja.silvertv.pl można oglądać program śniadaniowy „Na dobry dzień”, „Ćwicz na zdrowie – gimnastyka na zdrowie dla młodzieży 50+”, „Jak być piękną?”, „Talerz zdrowia”, „Na zdrowie”, „Tańcz na zdrowie – latino dla młodzieży 50+”, „Bezpiecznie przez życie” czy „Jesteś piękna”.

- Nasza Silver TV to nie tylko ciekawe treści, ale przede wszystkim miejsce dla społeczności. Mamy babcie pogodynki, jest blok babcioreklama o babciowym rękodziele przygotowywany przez uczestniczki, a także gościmy w studio ciekawe postaci babć i prezentujemy ich hobby, a w grupie Mądre Babcie mamy babciobutik, gdzie można wystawiać swoje prace – objaśnia Beata Borucka, twórczyni telewizji Silver TV.

Przestrzeń dla osób 50+

Mądra Babcia chce aktywizować i edukować polskie babcie w wieku 50+, wokół internetowego kanału udało się zgromadzić blisko 200 tys. kobiet zainteresowanych tworzonymi treściami.

- Obecnie w mediach nie ma żadnego stałego programu skierowanego do grupy 50+, a co za tym idzie dla reklamodawców, mających ofertę dla tych osób. Połączenie tej grupy społecznej i reklamodawców jest w dzisiejszych czasach skazane na sukces, co widzimy w dynamicznym rozwoju zasięgów programów Silver TV. Miesięcznie nasze filmy osiągają ponad 2 milionowe zasięgi organiczne, a reklamodawcom niejednokrotnie po emisji brakuje produktów i to dopiero początek. Silver TV to coś więcej niż telewizja – zaznacza Mądra Babcia.

Poza działaniem na YouTube, Facebooku i stroną internetową, Beata Borucka zapowiada uruchomienie aplikacji mobilnej oraz aplikacji na telewizory z systemem Android TV na których również będzie można oglądać dostępne programy.

Kanał dla pokolenia 50+ w telewizji naziemnej

Od 1 maja w telewizji naziemnej ruszy kanał Antena TV, który pierwotnie miał nosić nazwę „Silver TV”. Jego pomysłodawcą jest Michał Winnicki, który wygrał konkurs KRRiT na nadawanie programu na MUX-1 telewizji naziemnej pod koniec lutego br.

W podobnym czasie, kiedy Winnicki złożył wniosek do KRRiT powstała internetowa telewizja Beaty Boruckiej. Zgłosiła ona nazwę "Silver TV" jako znak towarowy do Urzędu Patentowego, by ją zastrzec jako jej pomysł. Stąd Winnicki musiał zmienić nazwę swojego kanału, którego oferta ma być kierowana również do osób w wieku 50+.

Dołącz do dyskusji: „Mądra Babcia” rusza z Silver TV - interaktywną telewizją dla pokolenia 50+

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
heloł 21 wiek
50+ to się ma dzieci w podstawówce
1 0
odpowiedź