„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 137 tys. widzów
Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” ogląda średnio 410 tys. widzów, o 137 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych trzech wydań audycji „Magazynu Expresu Reporterów” w nowej ramówce (w okresie od 7 do 21 września 2021 roku około godz. 22.00; druga emisja wyjątkowo o 22.40) wyniosła 410 tys. osób. Przełożyło się to na 4,45 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja magazynu z 14 września. Śledziło ją średnio 508 tys. osób.
Dla porównania, na początku sezonu 2020/2021 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 8 do 22 września 2020 roku) oglądało średnio 547 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,58 proc. udziału 4+, 3,38 proc. w 16-49 oraz 4,15 proc. w 16-59. Audycja straciła 137 tys. oglądających.
Jedynka w czasie emisji reporterskiego magazynu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVN (9,41 proc.). Druga jest TVP2 (8,27 proc.), a trzeci - Polsat (5,59 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce czwarte.
Kto prowadzi program „Magazyn Ekspresu Reporterów”
„Magazyn Ekspresu Reporterów” to program Telewizji Polskiej, w którym prezentowane są reportaże interwencyjne. Audycja zadebiutowała w październiku 1999 roku przez pierwsze 20 lat nadawana była w TVP2. Od jesieni 2019 roku program oglądać można w TVP1.
Aktualnie gospodarzami audycji są Mirosław Rogalski (który w roli gospodarza rok temu zastąpił Michała Olszańskiego) oraz Urszula Rogala.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 137 tys. widzów