SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 137 tys. widzów

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” ogląda średnio 410 tys. widzów, o 137 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia pierwszych trzech wydań audycji „Magazynu Expresu Reporterów” w nowej ramówce (w okresie od 7 do 21 września 2021 roku około godz. 22.00; druga emisja wyjątkowo o 22.40) wyniosła 410 tys. osób. Przełożyło się to na 4,45 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja magazynu z 14 września. Śledziło ją średnio 508 tys. osób.

Dla porównania, na początku sezonu 2020/2021 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 8 do 22 września 2020 roku) oglądało średnio 547 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,58 proc. udziału 4+, 3,38 proc. w 16-49 oraz 4,15 proc. w 16-59. Audycja straciła 137 tys. oglądających.

Jedynka w czasie emisji reporterskiego magazynu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVN (9,41 proc.). Druga jest TVP2 (8,27 proc.), a trzeci - Polsat (5,59 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce czwarte.

Kto prowadzi program „Magazyn Ekspresu Reporterów”

„Magazyn Ekspresu Reporterów” to program Telewizji Polskiej, w którym prezentowane są reportaże interwencyjne. Audycja zadebiutowała w październiku 1999 roku przez pierwsze 20 lat nadawana była w TVP2. Od jesieni 2019 roku program oglądać można w TVP1.

Aktualnie gospodarzami audycji są Mirosław Rogalski (który w roli gospodarza rok temu zastąpił Michała Olszańskiego) oraz Urszula Rogala.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 137 tys. widzów

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uno
Wina ludzi i Tuska
odpowiedź
User
Klan tajna strategia
Panowie Rogalski i Kurtz zatopili trójkę. Przesiedli się więc na łódkę z napisem ekspres reporterów, która też im tonie. A dlaczego tonie? Bo wiarygodność tych panów jest dramatycznie niska, a widz to czuje.
odpowiedź
User
Dobra
Ta tabelka oglądalności dziwna. 14 września ekspres zaczął się o 22.40 i miał ponad 200 tyś widzów więcej niż programy z 7 i 21 września, które wystartowały dużo wcześniej?!
odpowiedź