Magazyn “Mobility” zwiększył objętość
Od marcowego wydania, które ukazało się 8 marca br., miesięcznik “Mobility” (Mit Media Group) zwiększył objętość z 80 do 104 stron.
- Zwiększenie liczby stron w czasopiśmie jest podyktowane chęcią rozwoju „Mobility”, po dziesięciu latach jego obecności na rynku. Rozbudowaliśmy dział testów produktów. Ponadto planujemy wprowadzić nowe rubryki ukierunkowane na prezentację lifestyle’u technologicznego – mówi Tomasz Cieślak, redaktor naczelny „Mobility”.
Powiększony dział testów pojawił się już w marcowym wydaniu miesięcznika, zaś nowe rubryki zadebiutują w kolejnym numerze.
Poza zwiększeniem objętości, o 4 tys. wzrósł też nakład “Mobility”, który wynosi obecnie 40 tys. egz. Bez zmian pozostała cena magazynu – kosztuje on nadal 7 zł.
Dołącz do dyskusji: Magazyn “Mobility” zwiększył objętość