SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Magda M.' zarobiła dla TVN 15,7 mln zł

Czwarta i zarazem ostatnia seria serialu o młodej prawniczce miała najwyższą widownię spośród wszystkich sezonów i dała TVN pozycję lidera.

Czwartej serii „Magdy M.” miało nie być, ale stacja ugięła się pod żądaniami i prośbami fanów i zdecydowała się na jej nakręcenie i pokazanie. I to się opłaciło, bowiem jak pokazują dane AGB Nielsen Media Research średnio każdy odcinek czwartego sezonu oglądało 3,72 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 26,77 proc.

Jeszcze lepsze wyniki były w komercyjnej grupie docelowej, gdzie udziały TVN w czasie emisji „Magdy M.” wyniosły 30,49 proc. Na reklamach wokół serialu stacja zarobiła w sumie ponad 15,7 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Spośród odcinków czwartej serii najwięcej widzów obejrzało ostatni, zakończony szczęśliwym spotkaniem Magdy i Piotra, epizod. We wtorek 5 czerwca przed telewizorami zasiadło 4,1 mln osób, a TVN włączyło w porze emisji serialu niemal 30 proc. wszystkich telewidzów.


Wszyscy 4+

16 - 49
DataAMRAMR %SHR %SHR %
05-06-20074 104 36711,41%29,77%32,89%
29-05-20073 481 5029,68%24,47%33,01%
22-05-20073 596 94410,00%27,15%34,55%
15-05-20073 531 2939,81%27,61%31,27%
08-05-20073 757 54810,44%26,44%20,47%
01-05-20072 756 6897,66%18,01%29,33%
24-04-20073 903 73210,85%28,33%32,16%
17-04-20073 985 22711,08%29,52%30,22%
10-04-20074 049 19111,25%28,55%29,73%
03-04-20074 001 13311,12%28,70%32,33%
średnia3 720 21310,34%26,77%30,49%

Nie było to jednak najpopularniejszy odcinek całego serialu, bo większą widownię miał epizod z 12 grudnia, kończący trzecią serię, który w pierwotnym zamyśle realizatorów miał zakończyć cały serial. Obejrzało go wtedy aż 4,58 mln widzów.

Mimo braku rekordu odcinka, czwarta seria „Magdy M.” była rekordowa pod względem średniej oglądalności i udziałów w rynku telewizyjnym. Z widownią na poziomie 3,72 mln osób nieznacznie wyprzedziła trzeci sezon, którego średnia oglądalność wyniosła 3,68 mln widzów. Daleko w tyle pozostały dwie pierwsze edycje, które oglądało mniej niż 3 mln osób.

Wszyscy 4+
16-49

AMRSHR %SHR %
I seria - jesień 20052 895 48521,57%25,56%
II seria - wiosna 20062 972 54320,71%23,55%
III seria - jesień 20063 681 51026,66%30,36%

Tak dobre wyniki „Magdy M.” sprawiły, że TVN był w czasie emisji czwartej serii liderem pod względem udziałów w rynku. Na drugim miejscu znalazła się Dwójka z udziałami wynoszącymi 19,02 proc., która we wtorkowym paśmie emitowała m.in. „Express Reporterów” i „Panoramę”, trzecia była Jedynka (18,1 proc., filmy fabularne i „Sprawa dla reportera”), zaś czwarty - Polsat (17,36 proc., filmy fabularne)

StacjaAMRAMR %SHR %
TVN3 720 21310,34%26,77%
TVP22 640 6067,34%19,02%
TVP12 512 5726,98%18,10%
Polsat2 409 4716,70%17,36%

„Magda M.” była bardzo kobiecym serialem, bo aż 70 proc. jej telewidzów stanowiły przedstawicielki płci pięknej. Poza tym serial najchętniej oglądany był przez osoby w wieku 25 – 59 lat, zamieszkałe w miastach i legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym. 



AFFADH %
PłećMężczyźni6229,90%

Kobiety13570,10%
Wiek4- 9 221,39%

10- 15796,25%

16 - 19825,14%

20 - 24797,01%

25 - 2911910,02%

30 - 341188,95%

35 - 391328,66%

40 - 441006,77%

45 - 491018,17%

50 - 541219,96%

55 - 5916311,32%

60+9016,36%
Wlk.miastaWieś6223,79%

< 50 tys.10224,57%

50-100 tys.11810,45%

100-200 tys.15412,36%

> 200 tys.14028,83%
ZawódTop management1229,88%

Pracownicy szczebla średniego17120,59%

Pracownicy fizyczni i rolnicy9017,18%

Emeryci10727,99%

Inne7024,36%
WykształceniePodstawowe9141,28%

Średnie11935,24%

Wyższe14715,83%

Inne547,64%

Mimo zakończenia emisji serialu widzowie prawdopodobnie spotkają się jeszcze z „Magdą M.” Planowane jest bowiem nakręcenie pełnometrażowego filmu, jednak jego scenariusz będzie prawdopodobnie odbiegać od telewizyjnej wersji przygód młodej prawniczki.

Dołącz do dyskusji: 'Magda M.' zarobiła dla TVN 15,7 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl