„Daj się zaskoczyć” w reklamach przyprawy Maggi (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa przyprawy w płynie Maggi (produkowanej przez Nestlé Polska) realizowana pod hasłem „Daj się zaskoczyć”. Bohaterkami reklam są kobiety.
Spoty z kampanii pokazują kobiety, które zaskakują swoje znajome podczas przyrządzania potraw z użyciem przyprawy Maggi. Starsza kobieta chwali się młodym atrakcyjnym partnerem, którego poznała w Kalifornii, natomiast młoda pokazuje pierścionek zaręczynowy. Tymczasem przyjaciółki są bardziej zaskoczone tym, że bohaterki dodają Maggi do różnych potraw.
Kampania jest realizowana pod hasłem „Daj się zaskoczyć”, obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.
Dział public relations Nestlé Polska nie odpowiedział na nasze pytania dotyczące szczegółów akcji.
Za obsługę firmy w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Daj się zaskoczyć” w reklamach przyprawy Maggi (wideo)