Majonez Kielecki przed Wielkanocą reklamuje się hasłem „Tradycyjnie doskonały!”
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem" zaprezentowała nowy spot Majonezu Kieleckiego, który w najbliższym czasie będzie miał swoją telewizyjną premierę. Aktywację zaplanowano na czas piku sprzedaży tego tradycyjnego, wielkanocnego dodatku do potraw.
W nowym, 30-sekundowym spocie z hasłem przewodnim „Tradycyjnie doskonały”, firma prezentuje rzemieślniczy charakter wytwórstwa, bazującego wyłącznie na zaledwie kilku niezbędnych składnikach. Podkreślono w nim także niezmienny smak, który towarzyszy Polakom od pokoleń – na co dzień, i od święta.
- W filmie promocyjnym nawiązujemy do historii zakładu, prezentując m.in. jedną z pierwszych etykiet Majonezu Kieleckiego. Mało kto wie, że to właśnie on wyznaczył drogę innym tego typu wyrobom w naszym kraju. Receptura Majonezu Kieleckiego była podwaliną Polskiej Normy Majonezu – mówi prezes zarządu WSP „Społem” Adam Jamróz.
Premiera spotu planowana jest na początek marca. Majonez Kielecki rozpoczyna także wzmożone działania w pozostałych obszarach reklamowych. Oprócz telewizji, planowana jest obecność na platformach VOD, intensywna kampania reklamowa w prasie oraz współpraca z influencerami.
Za kreację i realizację spotu odpowiada krakowska agencja Optima Marketing Group.
Dołącz do dyskusji: Majonez Kielecki przed Wielkanocą reklamuje się hasłem „Tradycyjnie doskonały!”