'Malemen' stał się dwumiesięcznikiem i staniał
Magazyn lifestylowy dla mężczyzn "Malemen" (Next Media) odtrzeciego wydania, które właśnie trafiło na rynek, ukazuje się codwa miesiące, a nie co kwartał jak do tej pory. W związku z tymobniżeniu o 10 zł uległa cena pisma. Poszerzyła się też jegodystrybucja otwarta.
- Wpływ na zmianę częstotliwości ukazywania się magazynu miałodobre przyjęcie tytułu przez czytelników, a także oczekiwaniareklamodawców. Kwartalny cykl wydawniczy pozbawiał nas możliwościpozyskania części reklam - tłumaczy nam Andrzej Miękus, wydawca"Malemen". W związku ze zmianą częstotliwości ukazywania się tytułjest teraz tańszy, bowiem z 29 zł staniał do 19 zł. Nie zmieniłasię jednak jego zawartość, ani objętość, która wynosi nadal 148stron.
Wydawca zmienił także nieco strukturę dystrybucji "Malemena". Z15 tys. egz. trzeciego numeru dostępnych w dystrybucji otwartej ok.13 tys. trafiło do sprzedaży bezpośredniej, a tylko ok. 2 tys.bezpłatnie kolportowanych jest m.in. w klubach, hotelach irestauracjach (przy numerze drugim proporcje te wynosiłyodpowiednio ok. 9 tys. i ok 6 tys. egz,). Dodatkowo magazyn trafiłdo nowych sieci sprzedaży: wypożyczalni DVD Beverly Hills,wybranych stacji Orlen i supermarketów Bomi. Bez zmian pozostajedystrybucja zamknięta, w ramach której 45 tys. egz. tytułuwysyłanych jest bezpośrednio partnerom biznesowym.
Jeszcze w marcu wystartować ma nowa strona internetowa magazynu,na której znajdą się materiały wideo z bohaterami pisma,subiektywny przewodnik po różnych miejscach i część poradnicza.Wydawca zastanawia się też nad wprowadzeniem do "Malemena"kobiecego dodatku. - Jego ukazanie się zależy od zainteresowaniareklamodawców - tłumaczy nam Miękus. Zaznacza, że jeśli dodatekzostanie wprowadzony, to na pewno nie od najbliższego numeru, któryukaże się w maju br.
Dołącz do dyskusji: 'Malemen' stał się dwumiesięcznikiem i staniał