Małgorzata Dajczer i Łukasz Tarnowski awansowali w dziale strategii VMLY&R
Małgorzata Dajczer oraz Łukasz Tarnowski awansowali na stanowiska strategy group head, na których koordynują pracę zespołów strategicznych VMLY&R.
Małgorzata Dajczer jako strategy group head odpowiada za nadzór oraz merytoryczne i menadżerskie wsparcie zespołów strategicznych agencji VMLY&R. Będzie również kontynuowała pracę dla dotychczasowych klientów - projekty na poziomie regionalnym dla marek: Cheetos, Activia, Danone Core, Danonino. Ponadto, jest odpowiedzialna za strategiczny leadership i wsparcie merytoryczne całej grupy Danone - Dairy i Water, PepsiCo, IKEA oraz GSK.
Dajczer w VMLY&R pracuje od 2018 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach &Sons Strategy Consultants, McCann Worldgroup, DDB&tribal, PZL oraz Leo Burnett, pracując dla takich klientów i marek jak L’Oreal Paris, Coca-Cola, Wyborowa, Bank Pekao SA, Aviva, PZU, Żywiec, Alior Bank, Tesco, Nestle.
Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz projektowanie graficzne na Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Łukasz Tarnowski na nowo objętym stanowisku odpowiada za nadzór strategiczny grup klienckich, m.in. Pernod Ricard, T-Mobile, Grupa Żywiec oraz strategiczne przywództwo przy przetargach oraz projektach dla nowych klientów agencji.
Tarnowski współpracuje z VMLY&R od prawie 7 lat. Z branżą reklamową związany od 2011 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w głównym biurze VMLY&R w Kansas City oraz w agencji McCann Worldgroup. W tym czasie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mastercard, Electrolux, Heyah, EB, Żywiec, T-Mobile, Specjal, Lidl, mBank, Żywiec Zdrój, Nutricia, 3M, IKEA, Lay’s, XL Energy Drink, Ford, NAPA, Launchcode, Purdy czy Minwax.
Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Dajczer i Łukasz Tarnowski awansowali w dziale strategii VMLY&R