Marcin Dorociński na ratunek wilkom w kolejnej odsłonie kampanii marki Ostoya
Ruszyła kolejna odsłona akcji marki alkoholowej Ostoya, wspierającej program ochrony wilka bieszczadzkiego. Ambasadorem kampanii „Ostoya dla wilków” jest aktor Marcin Dorociński.
Ostoya od 2016 roku angażuje się w akcję Fundacji WWF, która ma na celu ochronę populacji wilka bieszczadzkiego. Z regionu Bieszczad pochodzi także pszenica, z której produkowana jest wódka Ostoya.
W ramach kolejnej odsłony kampanii, w sprzedaży pojawi się limitowana edycja alkoholi Ostoya o pojemności 700 ml, z wizerunkiem ambasadora – Marcina Dorocińskiego - oraz oraz kluczowymi informacjami o programie ochrony wilków. Produkty dostępne będą do wyczerpania zapasów.
W ramach trwającej odsłony kampanii, marka przekazała WWF Polska grant na realizację programu ochrony wilka bieszczadzkiego.
Właścicielem marki Ostoya jest Wyborowa Pernod Ricard. Za komunikację PR projektu odpowiada agencja RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants..
Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński na ratunek wilkom w kolejnej odsłonie kampanii marki Ostoya