Marcin Hutnik w wydawnictwie IPM
Zmiany w Zarządzie IPM (Internet Prasa Media) i IPM BC (Internet Prasa Media Business Communication).
Stanowisko Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego w wydawnictwie IPM objął z dniem 1 lutego 2006 r. Marcin Hutnik, który wraz z końcem roku 2005 zakończył współpracę z wydawnictwem Vogel Burda Communications (VBC). Marcin Hutnik do grudnia 2005 pełnił funkcję dyrektora reklamy w wydawnictwie VBC.
Obejmując stanowisko w zarządzie IPM, Marcin Hutnik odpowiedzialny będzie za zdynamizowanie sprzedaży oraz strategię marketingową wydawnictwa. Marcin Hutnik mianowany został również Członkiem Zarządu w spółce IPM BC (Internet Prasa Media Business Communication) należącej do wydawnictwa IPM i świadczącej usługi marketingu bezpośredniego, usługi badawcze oraz telemarketingowe. Również i w tej firmie Marcin Hutnik odpowiedzialny będzie za jej wyniki handlowe.
Stanowisko Prezesa Zarządu IPM BC objął Jarosław Majchrzak, który pełni równocześnie funkcję Wiceprezesa Zarządu IPM. Na stanowisku Prezesa Zarządu IPM pozostał Mariusz Murzyński.
Dołącz do dyskusji: Marcin Hutnik w wydawnictwie IPM