Marketerzy niezadowoleni z reklam w mobilnych wyszukiwarkach
Niemal 2/3 marketerów uważa, że reklamy w wyszukiwarkach mobilnych dają gorsze efekty od reklam w wyszukiwarkach desktopowych - wynika z badania Kenshoo.
53 proc. marketerów korzystających z kampanii rozszerzonych w Google przeznacza tylko od 5 proc. do 20 proc. swoich budżetów SEM na promocję w przestrzeni mobilnej.
W przypadku dwa razy mniejszej liczby badanych (26 proc.) przedział ten wynosi od 21 proc. do 40 proc.
Marketerzy w większości nie są zadowoleni z rezultatów promocji w mobilnych wyszukiwarkach. Zaledwie 2 proc. z nich uważa, że są one w tym znacznie lepsze niż wyszukiwarki desktopowe, co piąty twierdzi, że są nieco lepsze, a 14 proc. stawia między nimi znak równości.
Tymczasem zdaniem 27 proc. badanych reklamy w wyszukiwarkach mobilnych dają gorsze efekty, a według 37 proc. - znacznie gorsze efekty od reklam w wyszukiwarkach desktopowych.
Dołącz do dyskusji: Marketerzy niezadowoleni z reklam w mobilnych wyszukiwarkach