Marketing & more: większy zasięg
Aktualne wydanie miesięcznika Marketing & more jest pierwszym,które jest dostępne w rozszerzonej sieci dystrybucji. Grudniowynumer pojawił się na półkach tysiąca trzystu punktów sprzedaży naterenie całego kraju.
Dotychczas miesięcznik Marketing & more dystrybuowany byłgłównie w prenumeracie. W ten sposób kolportowano ponad 80% całegonakładu. W sprzedaży bezpośredniej można było go kupić w ponad 120punktach, należących do sieci: Empik, Traffic i GLM, rozlokowanychw największych aglomeracjach miejskich.
- Od połowy grudnia zwiększyliśmy liczbę punktów sprzedażymiesięcznika u obecnych kolporterów, nawiązaliśmy także współpracęz nowymi. Począwszy od bieżącego numeru, każdy kolejny będziedystrybuowany w punktach sprzedaży należących do: HDS (salony Relayi Inmedio), RUCH (saloniki prasowe), Kolporter, Empik, Traffic iGLM - podano w komunikacie.
Równocześnie z rozszerzeniem sieci sprzedaży bezpośredniejruszyła kampania promocyjna prenumeraty.
Wszyscy czytelnicy, którzy do końca roku zamówią prenumeratę,zapłacą tylko 99 zł za 12 kolejnych numerów.
Dołącz do dyskusji: Marketing & more: większy zasięg