Marta Szwakopf przeszła z nc+ do Turnera
Od października Marta Szwakopf objęła stanowisko dyrektora ad sales & brand solutions w środkowo-europejskim oddziale Turnera. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora kanałów tematycznych i reklamy platformy nc+.
Marta Szwakopf będzie odpowiedzialna nie tylko za sprzedaż czasu reklamowego kanałów z portfolio Turnera w regionie CEE (Cartoon Network, Boomerang, TNT i CNN), ale też za niestandardowe działania na antenach i w serwisach cyfrowych marek Turnera. Będzie pracowała w warszawskim biurze i będzie raportować do Matthiasa Heinze.
Z nc+ do Turnera
Szwakopf w ostatnim czasie pełniła funkcję dyrektora kanałów tematycznych i reklamy platformy nc+. Wcześniej pracowała m.in. w TVP, w dziale zakupów programowych oraz w dziale zakupów i programingu TV4. Była odpowiedzialna za strategię programową stacji Nickelodeon w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie.
Dołącz do dyskusji: Marta Szwakopf przeszła z nc+ do Turnera
Pani Marta pracowała kiedyś w Viacom i miała pod sobą kanał Nickelodeon. Które miał miejsce w oglądalności? Piąte. Gdy odeszła z Viacom, Nickelodeon odżył i wskoczył na 1 pozycję w Cab-Sat. Przeszła do nc+ i Minimini+ z pierwszej pozycji spadło na piątą. Przypadek?
Do tego wykoszenie festiwali, które były mocną kompetencją Canal+: Planet+ Doc Review, Kuchnia+ Food Film Fest. Zabicie lokowań w programach na antenie stacji tematycznych, zbudowanie zespołu sprzedażowego, który nie działa na rynku...