Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze
"Dobre Rady" liderem sprzedaży segmentu miesięczników poradnikowych.
W marcu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet były ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem wyniosła 500 998 egz. - to ponad 16 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006.
Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 437 793 egz. (spadek o 3,4 proc.) a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora), która sprzedał się w liczbie 429 080 egz. (spadek o 4,6 proc.).
marzec | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 500998 | 432641 |
Świat Kobiety | 437793 | 452994 |
Poradnik Domowy | 429080 | 449164 |
Claudia | 387146 | 385189 |
Olivia | 335193 | 344064 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" zyskał tylko miesięcznik "Dobre Rady".
2007 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 500998 | 455637 |
Świat Kobiety | 437793 | 469956 |
Poradnik Domowy | 429080 | 441732 |
Olivia | 387146 | 390739 |
Claudia | 335193 | 356046 |
Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:
- "Fakt" traci, zyskuje "Gazeta Wyborcza"
- Dzienniki regionalne w dół
- Miesięcznik "Joy" wyprzedził "Twój Styl"
Dołącz do dyskusji: Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze