SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze

"Dobre Rady" liderem sprzedaży segmentu miesięczników poradnikowych.

W marcu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet były ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem wyniosła 500 998 egz. - to ponad 16 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006.

Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer)  - 437 793 egz. (spadek o 3,4 proc.)  a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora), która sprzedał się w liczbie 429 080 egz. (spadek o 4,6 proc.).

marzec

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Dobre Rady500998432641
Świat Kobiety437793452994
Poradnik Domowy429080449164
Claudia387146385189
Olivia335193344064

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" zyskał tylko miesięcznik "Dobre Rady".

2007

marzecluty
ZKDPSprzedaż ogólem
Dobre Rady500998455637
Świat Kobiety437793469956
Poradnik Domowy429080441732
Olivia387146390739
Claudia335193356046

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl