SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„MasterChef” ma 2,5 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

Pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji „MasterChefa” oglądało średnio 2,47 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 140 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem całego rynku, a w grupie komercyjnej zajmuje pierwsze miejsce.

Anna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvnAnna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvn

Trzecia seria „MasterChefa” nadawana jest w TVN w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że trzy pierwsze odcinki kulinarnego programu zgromadziły 2,47 mln widzów, co przełożyło się na 15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 19,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 140 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki drugiej serii „MasterChefa” śledziło bowiem 2,61 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,66 proc. i 22,17 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w trakcie emisji „MasterChefa” zajmuje drugą pozycję w rynku telewizyjnym przegrywając jedynie z TVP1, nadającą wówczas „Sport”, kroniki sportowe, „Pogodę” i „Blondynkę”, co daje jej 16,45 proc. udziału. Słabiej od TVN wypadają: Polsat (eliminacyjny mecz do ME w piłce nożnej, „Tylko muzyka” oraz finałowe spotkanie siatkarskiego mundialu, które oglądało niemal 10 mln widzów - 14,20 proc.) i TVP2 („Kabaretowa scena Dwójki przedstawia”; 7,12 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest już liderem, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka oraz Dwójka.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 706 227

16,45%

9,96%

TVN - MasterChef 3

2 467 128

15,00%

19,45%

Polsat

2 335 032

14,20%

15,21%

TVP2

1 170 489

7,12%

6,08%


W programie „MasterChef” bierze udział 14 uczestników, którzy przygotowując różne potrawy walczą o tytuł Mistrza Kuchni, 100 tys. zł i kontrakt na wydanie książki kucharskiej. Gospodynią polskiej wersji jest Magda Gessler, a jurorami - Anna Starmach i Michel Moran.

Dołącz do dyskusji: „MasterChef” ma 2,5 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xyz
Program trzyma poziom. Realizacyjnie bardzo dobry. No i ramsay niebawem! Najlepszy masterchef, zaraz po amerykańskim, wg niego, to jest coś.
odpowiedź
User
Widz
Stracil. widzów.... przez Mistrzostwa Swiata w siatkowce,teraz nadrobi. Super program będę oglądac teraz.
odpowiedź
User
mateusz
ja uważam że jest to nalepszy program rozrywkowy w telewizji. świetnie zrealizowany, bez historyjek biednej rodziny i zdechłej krowy nad którą trzeba płakać tj: top model. ma sens.
odpowiedź