mBank: nowa kampania bez gwiazdorów
mBank startuje z nową kampanią wizerunkową, w której przekonuje, że klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę.
mBank przygotował kampanię, w której odcina się od "gwiazdorskiego" trendu. W reklamach bank deklaruje: "NIE – dla gwiazdorów, TAK – dla dobrej oferty" i pyta: "potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank?".
Działania reklamowe mBanku prowadzone będą w czerwcu, a towarzyszące kampanii kreacje będzie można zobaczyć m.in. na billboardach w dziesięciu miastach. Reklamy pojawią się też w portalach internetowych i w prasie.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), a media zaplanowała firma MPG.
Dołącz do dyskusji: mBank: nowa kampania bez gwiazdorów
A GWIAZDOR w Wielkopolsce to Święty Mikołaj z Wwy i NIE dla Gwiazdora dobrze tu nie brzmi :D Ludzie u nas KOCHAJĄ Gwiazdora :D