SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

mBank: nowa kampania bez gwiazdorów

mBank startuje z nową kampanią wizerunkową, w której przekonuje, że klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę.

mBank przygotował kampanię, w której odcina się od "gwiazdorskiego" trendu. W reklamach bank deklaruje: "NIE – dla gwiazdorów, TAK – dla dobrej oferty" i pyta: "potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank?".

Działania reklamowe mBanku prowadzone będą w czerwcu, a towarzyszące kampanii kreacje będzie można zobaczyć m.in. na billboardach w dziesięciu miastach. Reklamy pojawią się też w portalach internetowych i w prasie.


Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), a media zaplanowała firma MPG.

Dołącz do dyskusji: mBank: nowa kampania bez gwiazdorów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szczery
Jeszcze gdyby oferta mBanku była rzeczywiście taka dobra ;)) a tu czy z gwiazdorami czy bez, to i tak nas doją
odpowiedź
User
Gęś
Od razu widać, że kampanię przygotowywał ktos z Warszawy i nikt nie pomyslał, że gdzies tam (a dokładnie w Wielkopolsce) może byc odebrana dokładnie odwrotnie niż to zamierzono.

A GWIAZDOR w Wielkopolsce to Święty Mikołaj z Wwy i NIE dla Gwiazdora dobrze tu nie brzmi :D Ludzie u nas KOCHAJĄ Gwiazdora :D
odpowiedź