mBank z responsywną stroną internetową: nowy układ, sekcje i wyszukiwarka
Z końcem listopada mBank udostępni swoją stronę internetową w nowej wersji. Według zapowiedzi ma być przystosowana do pracy na różnych urządzeniach, oferować wygodny dostęp do najpopularniejszych narzędzi oraz precyzyjną wyszukiwarkę produktów.
mBank podkreśla, że nowa witryna, dostępna w sieci od 29 listopada br. została przygotowana w technologii Responsive Web Design (RWD), która automatycznie dostosowuje wygląd strony do ekranu urządzenia, w którym jest otwierana, np. notebooka, tabletu czy smartfona.
W serwisie ma się pojawić nowa wyszukiwarka funkcjonująca w sposób zbliżony do wyszukiwarek spotykanych w internecie - przy wpisywaniu konkretnego zapytania mechanizm będzie podpowiadał możliwe hasła, a na końcu pokaże wyniki uszeregowane według ich aktualności. Dodatkowo, wpisując np. hasło „kredyt gotówkowy” w oknie podpowiedzi wyświetlą się nie tylko szczegóły dotyczące oferty, ale również link pozwalający od razu złożyć wniosek o kredyt.
Inną nowości ma być sekcja pozwalająca na lokalizację konkretnych placówek mBanku, jego bankomatów i wpłatomatów. Możliwe będzie wyszukiwanie nie tylko na podstawie adresów, ale także zakresu spraw możliwych do załatwienia w danej placówce bankowej.
Dla inwestorów indywidualnych przygotowany został nowy serwis ekonomiczny. Klienci w jednym miejscu znajdą tam interesujące ich informacje, takie jak notowania czy porównywarkę zysków z funduszy w czytelnej formie wykresów. Najciekawsze fundusze można zapisać w zakładce „ulubione".
Nowy serwis internetowy mBanku został przygotowany głównie przez pracowników banku, we współpracy z firmami Artegence i Intercon.
We wrześniu br. serwis mBank.pl odwiedziło 2,66 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: mBank z responsywną stroną internetową: nowy układ, sekcje i wyszukiwarka