McDonald's: Idź na jakość
Pod hasłem "Idź na jakość" rozpoczęła się kampania reklamowa McDonald's Polska. Akcja jest obejmuje prasę, internet, outdoor oraz w restauracje tej sieci.
Głównym elementem startującej właśnie kampanii reklamowej McDonald's Polska jest kanapka Big Mac, której walory podkreśla slogan "100% wołowiny". Layouty prasowe i materiały promocyjne w restauracjach tej sieci pod hasłem "Idź na jakość" pokazują również Wieś Maci, McChickeny i frytki, podkreślając że zawarte w nich mięso jest grillowane beztłuszczowo i nie zawiera konserwantów ani sztucznych dodatków. W ramach kampanii uruchomiono również stronę internetową pod adresem www.idznajakosc.pl.
Akcja jest prowadzona w prasie (Claudia, Twój Styl, Olivia, Avanti, Show, Party, Wysokie Obcasy, CKM, Smart, Cztery Kąty, Kuchnia, National Geographic, Focus, Forum, Polityka, Wprost, VIVA), na outdoorze (452 billboardy o różnych formatach w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym i Warszawie) oraz w restauracjach McDonald's, a w połowie sierpnia obejmie internet.
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września - stworzyła agencja reklamowa DDB Warszawa, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD Macroscope, a serwis idznajakosc.pl przygotowała agencja interaktywna Tribal DDB.
Dołącz do dyskusji: McDonald's: Idź na jakość