SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s: powroty smaków w letnim menu wsparte kampanią (wideo)

Do menu restauracji McDonald's wraca burger Drwala, McWrap California i zakręcone frytki. Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7Communication.

McDonald's uzupełnił letnią ofertę burgerem Drwala, oferowanym teraz w dwóch wersjach: klasycznej i pikantnej. Z kolei paleta tortilli została ponownie wzbogacona o McWrapa California, a w ofercie dodatków znów dostępne są zakręcone frytki. Poza tym w letnim menu promocyjnym wciąż pozostają Mozarella Sticks, Podwójny McRoyal Pikantny oraz Kanapka Indyk z Serem i Pieczarkami.

Kampanię wspiera spot reklamowy, w którym trójka kolegów mierzy się z Burgerem Drwala. Będąc o krok od McDonald’s wybierają się oni do restauracji dłuższą drogą przez las, w którym czeka ich pewna niespodzianka.

Ponadto McDonald’s zaprasza na swoją stronę internetową mcdonalds.pl, na której można zmierzyć się drwalem. Wyzwanie polega na tym, by jak najdłużej wytrzymać jego groźne spojrzenie i nie dać mu się zdekoncentrować.

Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję na Facebooku.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s: powroty smaków w letnim menu wsparte kampanią (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kihnga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
odpowiedź