McDonald's reklamuje się jako dobry pracodawca (wideo)
McDonald's rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamującą pracę w restauracjach tej sieci. Akcja w zabawny sposób pokazuje ścieżkę zawodową młodego chłopaka.
Wykorzystywany w akcji 30-sekundowy spot, oparty na humorze słownym, przedstawia historię młodego chłopaka, który pracuje w różnych miejscach, bez powodzenia starając się przy tym rozwijać swój styl życia. Jednak dopiero praca w McDonald's spełnia jego oczekiwania. - Prezentowanie w oryginalny sposób autentycznych korzyści z kariery w naszej sieci jest dla nas istotnym celem - mówi Adam Pieńkowski, dyrektor działu marketingu McDonald's Polska.
Ruszająca 21 lutego akcja obejmuje m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Macroscope
Dołącz do dyskusji: McDonald's reklamuje się jako dobry pracodawca (wideo)