Eliminacyjny mecz Anglia-Polska, skoki narciarskie i "M jak miłość" z najwyższymi cenami reklam w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przedstawiło ofertę handlową na marzec br. Najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach przy eliminacyjnym meczu do mistrzostw świata w piłce nożnej 2022 Anglia-Polska, transmisjach z zawodów w skokach narciarskich w TVP1 i przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
TVP1 pokaże w marcu 3 eliminacyjne mecze polskich piłkarzy do Mistrzostw Świata 2022. Będą to spotkania Polaków z: Węgrami (25 marca), z Andorą (28 marca) i z Anglią (31 marca).
Najdroższy spot kosztuje 174 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) - to reklama przy meczu z Anglią. W przypadku 2 pozostałych spotkań cena jest niższa i wynosi maksymalnie 144,1 tys. zł.
W marcu transmitowanych będzie kilka relacji z zawodów w skokach narciarskich - maksymalna stawka za spot przy nich wynosi 94,8 tys. zł.
10 i 17 marca telewizyjna Jedynka pokaże mecze rozgrywane w ramach 1/8 finału Ligi Mistrzów - spot przy nich kosztuje 51,4 tys. zł.
Emitowane będą również Halowe Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce rozgrywane w Toruniu - w tym przypadku reklamę wyceniono na 40,8 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecności w bloku reklamowym przy serwisie sportowym zapłacą 32,3 tys. zł dla emisji w dni robocze i 34,8 tys. zł w niedziele. Ci, którzy zdecydują się na emisję spotu przy prognozie pogody wydadzą 55,4 tys. zł w dni powszednie i 84,1 tys. zł w niedzielny wieczór.
Z kolei spot przy "Wiadomościach" wyceniono na maksymalnie 60,4 tys. zł.
7 marca br. TVP1 rozpoczyna emisję nowego sezonu serialu "Stulecie winnych" - spot przy nim wyceniono na 78,2 tys. zł. Stawki dla reklam przy innych serialach są sporo niższe. I tak wynoszą odpowiednio" przy "Ojcu Mateuszu" - 33 tys. zł, a przy "Komisarzu Alexie" - 37,1 tys. zł.
W TVP2 najdroższe reklamy emitowane są przy serialu "M jak miłość" i kosztują do 93,1 tys. zł. Spot przy "Barwach szczęścia" kosztuje 59,4 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" - 50,6 tys. zł, przy "Na sygnale" - 25,5 tys. zł.
W piątki wieczorem telewizyjna Dwójka będzie pokazywać show "Dance, dance,dance" - tu spot wyceniono na 22,3 tys. zł. Z kolei w sobotnie wieczory widzowie będą mogli oglądać "The Voice Kids" - stawka za reklamę przy tym programie wynosi 56,9 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało cennik reklam na marzec br. 15 lutego br. rusza buking cenników. Na 17 lutego ustalono deadline zlecania pakietów w grupie 16-59.
Dołącz do dyskusji: Eliminacyjny mecz Anglia-Polska, skoki narciarskie i "M jak miłość" z najwyższymi cenami reklam w TVP