MediaCom dzieli się na dwa departamenty, Stanisław Kejler w zarządzie
Dom mediowy MediaCom Warszawa wprowadził nową strukturę organizacyjną, opartą na dwóch głównych departamentach: business i investment. Pierwszym kierować będzie Anna Dzierzędzka, a drugim Stanisław Kejler, który wszedł też do zarządu firmy.
Pion investment odpowiada za klasyczną pracę mediową czyli planowanie i zakup poszczególnych mediów, natomiast pion business zajmuje się bezpośrednią współpracą w ramach strategii komunikacji, zarządzaniem komunikacji, ogólną satysfakcją klienta oraz sprzedażą usług.
Kierujący tym pierwszym departamentem Stanisław Kejler z początkiem czerwca został członkiem zarządu i managing partnerem MediaCom Warszawa, dołączając w zarządzie do Agnieszki Kosik, Jakuba Kossuta, Darii Sachy i Anny Dzierzędzkiej.
- Digital to główny kierunek rozwoju rynku mediowego i tym samym MediaComu. Stąd potrzeba reprezentacji w zarządzie osoby o silnych kompetencjach w tym zakresie - mówi Agnieszka Kosik, prezes firmy.
Stanisław Kejler związany jest z MediaComem, od kiedy w 2006 roku zaczął pracę w branży mediowej. Przeszedł wszystkie szczeble rozwoju w dziale interaction, a od 2011 roku zarządza obszarem mediów interaktywnych. W tym czasie wdrożył nową strukturę i przygotował szereg usług wspierających planowanie i realizację kampanii, m.in. dla takich klientów jak: Procter& Gamble, P4, Skoda i Unicredit.
Dołącz do dyskusji: MediaCom dzieli się na dwa departamenty, Stanisław Kejler w zarządzie