MediaHub z obsługą digitalową AkzoNobel
Polski oddział agencji mediowej MediaHub zajmie się obsługą digitalową firmy AkzoNobel, producenta farb takich marek, jak Dulux, Sadolin, Hammerite i Nobiles. To efekt globalnego przetargu.
Firma AkzoNobel rozstrzygając globalny przetarg na obsługę mediową w digitalu wybrała do współpracy sieć domów mediowych MediaHub. Zakończyła tym samym dotychczasową współpracę z MediaComem (GroupM/WPP).
MediaCom będzie nadal zajmować się obsługą mediową w mediach tradycyjnych.
Rozstrzygnięcie dotyczy także rynku polskiego. MediaHub w Polsce będzie odpowiadać m.in. za Google Ads, social ads, video, dispay, SEO. Współpraca dotyczy wszystkich marek, czyli: Duluxa, Sadolinu, Hammerite i Nobiles.
MediaHub w Polsce opracował strategię komunikacyjną dla tych marek, spójną z globalnymi wytycznymi, ale opartą na lokalnych insightach.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: MediaHub z obsługą digitalową AkzoNobel