“Men's Health” liderem, tylko “Playboy” zyskał
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w lutym br. był magazyn “Men's Health”. Najwięcej stracił “CKM”, a wzrost sprzedaży zanotował jedynie “Playboy”.
Sprzedaż ogółem pisma “Men's Health” (Motor-Presse Polska) w lutym br. wyniosła 59 015 egz. - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej magazyn nie miał wydania lutowego, bo ukazał się łączony numer styczniowo-lutowy
Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który w drugim miesiącu br. sprzedał się w nakładzie wynoszącym 50 990 egz., czyli o 18,54 proc. niższym niż w lutym ub.r. To największy spadek w rankingu.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym 2011 roku wyniosła 49 147 egz. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost w zestawieniu, ale nie był on duży i wyniósł 1,04 proc.
Poświęcony gadżetom magazyn “Stuff” (Ginza Media Group) nie miał numer lutowego, bo magazyn zgodnie ze startegią wydawniczą ma 10 wydań w roku.
Wirtualnemedia.pl | luty | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 59 015 | - |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 50 990 | 62 596 |
Playboy | 49 147 | 48 641 |
Logo | 47 934 | 51 368 |
Stuff | - | - |
Forbes. Profit | 44 448 | 47 169 |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. wszystkie magazyny lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej (36,13 proc.) stracił “Playboy”.
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | luty | styczeń |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 59 015 | 65 257 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 50 990 | 72 894 |
Playboy | 49 147 | 76 946 |
Logo | 47 934 | 61 911 |
Stuff | - | 14 186 |
Forbes. Profit | 44 448 | 43 563 |
Dołącz do dyskusji: “Men's Health” liderem, tylko “Playboy” zyskał