„Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)
W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 58 367 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 2,25 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 10,15 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 40 120 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 20,62 proc. do 30 252 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 8,91 proc. do 27 552 egz.
Natomiast wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 25 249 egz., po spadku o 9,81 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 5,60 proc. do poziomu 13 472 egz.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 376 | 58 367 | 58 367 | 97 853 | 59 709 | 59 709 |
Playboy | 73 349 | 40 128 | 40 120 | 77 745 | 44 771 | 44 653 |
CKM | 63 440 | 30 368 | 30 252 | 72 222 | 38 112 | 38 112 |
Logo | 62 912 | 29 471 | 27 552 | 64 056 | 32 066 | 30 246 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 48 014 | 27 487 | 25 249 | 55 327 | 30 066 | 27 994 |
Sukces | 27 597 | 17 208 | 13 472 | 33 845 | 17 115 | 14 271 |
We wrześniu 2014 roku liderem wśród pism męskich również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 14,19 proc. do 57 131 egz.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (37 158 egz.; spadek o 15,11 proc. - największy w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „CKM” (34 529 egz.; w dół o 9,68 proc.).
Natomiast jedyny wzrost odnotowało tutaj „Logo” - było to 12,96 proc. do 32 589 egz.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 380 | 57 131 | 57 131 | 97 020 | 66 576 | 66 576 |
Playboy | 70 000 | 37 158 | 37 158 | 75 000 | 43 774 | 43 774 |
CKM | 60 000 | 34 529 | 34 529 | 70 000 | 38 231 | 38 231 |
Logo | 70 000 | 34 693 | 32 589 | 68 500 | 35 787 | 28 850 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 44 499 | 26 246 | 24 116 | 47 996 | 30 423 | 27 523 |
Sukces | 24 631 | 14 424 | 13 374 | 38 780 | 30 330 | 14 173 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)