„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich w I półroczu 2014
W I półroczu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu 2014 roku wyniosła 58 544 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 2,33 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 9,75 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 021 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,81 proc. do 30 184 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 13,85 proc. do 26 055 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 26 217 egz., po spadku o 8,10 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 6,43 proc. do poziomu 13 433 egz.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 409 | 58 544 | 58 544 | 97 943 | 57 210 | 57 210 |
Playboy | 75 023 | 41 033 | 41 021 | 79 118 | 45 627 | 45 450 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 65 000 | 30 192 | 30 184 | 73 333 | 38 605 | 38 605 |
Logo | 61 702 | 27 883 | 26 055 | 63 667 | 31 141 | 30 244 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 49 188 | 28 483 | 26 217 | 58 663 | 30 160 | 28 527 |
Sukces | 28 513 | 18 068 | 13 433 | 36 055 | 15 667 | 14 356 |
1 2
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich w I półroczu 2014