"Metro" z Centertelem nad Bałtykiem
Dziennik "Metro" (Agora) od 24 czerwca do 13 sierpnia, w piątki i soboty, będzie dodatkowo rozdawany w 17 nadmorskich kurortach.
Wyłącznym partnerem "Słonecznego Metra" jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Idea.
Działania związane z projektem koordynował Dom Mediowy Initiative Media. Wakacyjny projekt gazety zyskał odrębny własny logotyp - "Słoneczne Metro" - i jest treściowo tożsamy z krajowym wydaniem dziennika "Metro". "Słoneczne Metro" będzie dystrybuowane przez kolporterów od godz. 9.30 przy głównych wejściach na plaże oraz na promenadach i deptakach. W trakcie nadmorskiej akcji łącznie rozdanych zostanie 540 tys. egzemplarzy.
"Słoneczne Metro" trafi do rąk urlopowiczów w Międzyzdrojach, Dziwnowie, Rewalu, Mrzeżynie, Mielnie, Rowach, Kołobrzegu, Chłopach, Ustce, Łebie, Jastrzębiej Górze, Sopocie, Władysławowie, Juracie, Jastarni, Helu i Krynicy Morskiej.
Dołącz do dyskusji: "Metro" z Centertelem nad Bałtykiem