„Miastolubna” - nowa kampania Škody Citigo
Pod hasłem „Miastolubna" promowany jest nowy, miejski model Škody Citigo. Kampanię przygotowały agencje Opcom i Isobar Poland.
Nowa marka Škody reklamowana jest jako kompaktowy samochód z myślą o poruszaniu się po mieście. Działania promujące prowadzone są w telewizji, prasie, internecie, na platformach VOD (m.in. Ipla, TVP, TVN) oraz citilightach. Spot reklamowy emitowany jest na głównych antenach TVP, telewizjach Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Kampania trwa od 7 sierpnia do 3 września.
Elementem działań komunikacyjnych jest aktywacja konkursowa, polegająca na zeskanowaniu spotu telewizyjnego oraz nośników outdoorowych w aplikacji Shazam (służy do rozpoznawania utworów muzycznych oraz obrazów). Po zeskanowaniu reklamy użytkownik zostaje przeniesiony na stronę z grą, w której do wygrania są nagrody: bilety do kina czy kody do wypożyczalni aut omni car sharing.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadają agencje Opcom i Isobar, a za zakup mediów PHD Rocket.
Dołącz do dyskusji: „Miastolubna” - nowa kampania Škody Citigo