Michał Matysik: z GroupM do MullenLowe MediaHub
Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Michał Matysik obejmując stanowisko digital performance managera. Wcześniej pracował w GroupM.
Michał Matysik z rynkiem digital związany jest od ponad 7 lat. W tym okresie, pracował po stronie sieci afiliacyjnej oraz zajmował się m.in. wykorzystaniem danych i technologii w realizacjach digitalnych. W ostatnim czasie związany był z GroupM gdzie specjalizował się w działaniach performance dla klientów takich jak, Castorama, Play czy Sony.
Dołączenie Michała Matysika do zespołu MullenLowe MediaHub jest kolejnym krokiem w realizacji nowej strategii domu mediowego, rozpoczętej na początku roku wraz z dołączeniem do agencji Jakuba Bieńkowskiego na stanowisku group chief digital officera.
- Wiemy że mamy silne kompetencje w zakresie digital, teraz chcemy aby zostały one zauważone przez rynek, dlatego też w 2020 zamierzamy mocniej powalczyć na rynku klientów stricte digitalnych. Dołączenie Michała to jeden z wielu kroków jakie planujemy w najbliższych miesiącach - komentuje Ewa Góralska, managing director domu mediowego MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Michał Matysik: z GroupM do MullenLowe MediaHub