Miesięcznik 'Exklusiv' znacznie obniża cenę
Lifestylowy Exklusiv (Valkea Media) obniżył od kwietniowego wydania cenę magazynu z 8,90 pln do 4 pln.
- Chcemy zainwestować w potencjalnych czytelników z grupy osób aspirujących. To młodzi ludzie na początku swojej kariery lub jeszcze na studiach. Dla tej grupy różnica 4 złotych bywa znacząca, a chcemy, żeby spośród tytułów lifestylowych zawsze wybierali Exklusiva - mówi Zuzanna Ziomecka, wydawca magazynu.
Zmiana dotyczny nie tylko ceny za pojedynczy egzemplarz ale i ceny rocznej prenumeraty oraz e-wydań. Od kwietnia za 12 papierowych numerów Exklusiva czytelnicy zapłacą 35 pln, za jedno e-wydanie 2,50 pln a za 12 e-wydań 25 pln.
- Zmiana ceny tytułu nie będzie się wiązała ze zmianą w cenach reklam. Uważamy, że warto w ten sposób zainwestować w nowych, młodszych czytelników - tłumaczy wydawca.
W tym roku wsparcie promocyjne dla Exklusiva odbywa się drogą comiesięcznej kampanii plakatowej na mieście, w punktach sprzedaży oraz – w drugiej połowie roku – w internecie.
Wydawcą Exklusiva jest Valkea Media Sp. Zo.o.. Traktujący o modzie, muzyce i pop kulturze w Polsce Exklusiv jest dostępny w sieciach salonów Empik, Inmedio/Relay, Kolporter, Garmond, Transpress, GLM oraz w Traffik Klubie w nakładzie wysokości około 65 tysięcy egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Miesięcznik 'Exklusiv' znacznie obniża cenę