Mikołaje "pakują" w świątecznej kampanii Cyfry+ (wideo)
Cyfra+ rozpoczyna "Napakowaną promocję" swojego najtańszego pakietuprogramowego. Żartobliwa kreacja reklam pokazuje Świętych Mikołajówna siłowni.
Rozpoczynająca się właśnie "Napakowana promocja" Cyfry+podkreśla, że najtańszy pakiet programowego tej platformy kosztuje9,50 zł miesięcznie, a obejmuje 38 kanałów. - To prezent tak duży,że Święty Mikołaj będzie musiał popracować nad kondycją, żeby gounieść - przekonuje Katarzyna Szegidewicz, p.o. dyrektoramarketingu spółki Canal+Cyfrowy, nawiązując do kreacji kampaniireklamowej żartobliwie pokazującej tych bohaterów na siłowni.
Kampania promująca najtańszy pakiet programowy Cyfry+ obejmujetelewizję (TVP1, TVP2, TVN, TVN7), radio (Radio Zet, RMF FM, PR 1,PR 3 i TOK FM), prasę (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Super Express,Fakt, dodatki telewizyjne, TV guidy i tytuły regionalne), internet(Google, Wirtualna Polska i Gazeta.pl) oraz outdoor (m.in. nośnikiwielkoformatowe w 21 miastach).
Spot telewizyjny został wyprodukowany przez dom produkcyjnyRedworks, kreację kampanii w internecie przygotowała agencjaGalileo Media, a produkcją materiałów BTL dostarczanych do punktówsprzedaży zajęła się agencja ADAH. Media na potrzeby akcji zakupiłzaplanował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Mikołaje "pakują" w świątecznej kampanii Cyfry+ (wideo)