Misiek Koterski przegrywa z Majewskim i Wojewódzkim
"Szymon Majewski show" i "Kuba Wojewódzki" to najpopularniejszeprogramy rozrywkowe typu talk-show w polskich stacjachtelewizyjnych. Znacznie mniej widzów ma nowy show Polsatu - "MisiekKoterski show".
Nadawany w Polsacie program "Misiek Koterski show" oglądałośrednio 1,29 mln widzów, podczas gdy emitowany w TVN "KubaWojewódzki" przyciągał przed telewizory przeciętnie 2,18 mln osób,a "Szymon Majewski show" - 3,13 mln widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze "męskie" talk-showy od 1.03 do15.04 2008 | ||||
Wszyscy | 16-49 | |||
Program | Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
Szymon Majewskishow | TVN | 3 127 893 | 24,21% | 24,58% |
KubaWojewódzki | TVN | 2 181 532 | 24,55% | 26,08% |
Misiek Koterskishow | Polsat | 1 292 947 | 20,67% | 21,54% |
Miśkowi Koterskiemu nie udało się podbić serca polskich widzów.Pierwsze dwa odcinki programu nadawanego w Polsacie w niedzielnewieczory program oglądało bowiem średnio tylko 1,29 mln widzów, coprzyniosło jednak stacji dobre wyniki udziałów w rynku: 20,67% wgrupie wiekowej 4+ i 21,54% w komercyjnej grupie 16-49. Mimopóźniejszej pory emisji (23:00) to niedzielne premierowe odcinkiprzyciągały więcej widzów i przynosiły Polsatowi większe udziały wrynku niż poniedziałkowe powtórki, które - choć emitowane w primetimie o 20:00 - oglądało o jedną czwartą mniej osób - przeciętnie933 tys. Natomiast udziały stacji w rynku podczas emisji "MisiekKoterski show" w poniedziałki były nieporównanie mniejsze niż wniedziele i wyniosły tylko 6% w grupie 4+ i 7,53% w komercyjnejgrupie 16-49.
Misiek Koterski show - Polsat | |||
Wszyscy | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
13-04-2008 | 1 251 113 | 21,22% | 20,25% |
06-04-2008 | 1 334 782 | 20,13% | 22,83% |
średnia | 1 292 947 | 20,67% | 21,54% |
Misiek Koterski show (powtórki) - Polsat | |||
Wszyscy | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
14-04-2008 | 865 423 | 5,87% | 7,54% |
07-04-2008 | 1 000 219 | 6,14% | 7,53% |
średnia | 932 776 | 6,00% | 7,53% |
Najchętniej oglądanym rozrywkowym talk-showem jest "SzymonMajewski show", który przyciąga przed telewizory średnio 3,12 mlnwidzów, co przynosi TVN udziały w rynku wynoszące 24,21% (24,58% wgrupie 16-49).
Szymon Majewski show - TVN | |||
Wszyscy | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
14-04-2008 | 2 940 921 | 22,93% | 21,99% |
07-04-2008 | 3 062 644 | 22,27% | 23,63% |
31-03-2008 | 3 309 078 | 25,69% | 26,78% |
24-03-2008 | 2 640 703 | 21,69% | 22,57% |
17-03-2008 | 3 197 311 | 23,92% | 23,89% |
10-03-2008 | 3 293 713 | 26,16% | 25,81% |
03-03-2008 | 3 460 540 | 26,87% | 27,52% |
średnia | 3 127 893 | 24,21% | 24,58% |
Natomiast program "Kuba Wojewódzki" ogląda co prawda średnio 2,18mln osób, czyli o milion mniej niż "Szymon Majewski show", alewynika to przede wszystkim z późniejszej pory emisji. Jeśli bowiemchodzi o udziały w rynku, talk-show prowadzony przez Wojewódzkiegonieznacznie wyprzedza program Majewskiego, osiągając 24,55%udziałów w grupie wiekowej 4+ i 26,08% w komercyjnej grupie16-49.
Kuba Wojewódzki - TVN | |||
Wszyscy | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
08-04-2008 | 2 197 425 | 23,89% | 27,04% |
01-04-2008 | 2 433 529 | 27,86% | 29,31% |
25-03-2008 | 1 858 180 | 22,26% | 23,63% |
18-03-2008 | 2 048 915 | 23,67% | 25,59% |
11-03-2008 | 2 040 369 | 26,17% | 27,27% |
04-03-2008 | 1 903 289 | 22,72% | 23,22% |
02-03-2008 | 2 979 056 | 26,01% | 27,14% |
średnia | 2 181 532 | 24,55% | 26,08% |
Natomiast pod względem wpływów z reklam, określonych na postawieoficjalnych cenników stacji i nieobejmujących rabatów, liderem jest"Szymon Majewski show". W zajmowanym przez program godzinnym paśmieantenowym udało się TVN od początku marca wyemitować prawie 1,5godziny reklam, na których zarobiła prawie 9,5 mln zł.
Z kolei program Kuby Wojewódzkiego przyniósł tej samej stacji6,37 mln zł zysków reklamowych, a dzięki show Miśka KoterskiegoPolsat zarobił na reklamach 2,3 mln zł.
"Męskie" talk-showy przynoszące największezyski | |||
zreklam od 1.03 do 15.04 2008 | |||
Program | Stacja | Cennikowe wpływy z reklam | Długość bloków reklamowych |
Szymon Majewskishow | TVN | 9 496 655 | 1:30:35 |
KubaWojewódzki | TVN | 6 368095 | 1:37:26 |
Misiek Koterskishow | Polsat | 2 303 060 | 0:37:01 |
Dane dotyczą okresu od 1 marca do 15 kwietnia i zostały opracowaneprzez AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Misiek Koterski przegrywa z Majewskim i Wojewódzkim