MSL Group: wpływy wzrosły o 18 proc., zysk do 3,6 mln zł
W 2018 roku przychody agencji MSL Group wyniosły 32,9 mln zł (wobec 27,87 mln zł w roku poprzednim). Zysk netto w skali roku wzrósł z 2,35 mln zł do 3,56 mln zł.
Łączne przychody netto ze sprzedaży MSL Group wyniosły w ubiegłym roku 32,9 mln zł, co oznacza wzrost w skali roku o ponad 5 mln zł. Przychody sprzedażowe w Polsce poszły w górę z 19,66 mln zł w 2017 roku do 24,3 mln zł w ub.r., a z zagranicy - z 8,21 do 8,6 mln zł.
Koszty operacyjne wzrosły w skali roku o 16 proc., z 24,89 mln zł do 28,87 mln zł. Na usługi obce wydano w 2018r. 17,96 mln zł, wobec 14,77 mln zł rok wcześniej.
Łączny zysk netto w raportowanym okresie wzrósł z 2,35 mln zł do 3,56 mln zł. Zysk ze sprzedaży wyniósł 4 mln zł i był o prawie milion złotych wyższy niż rok wcześniej (2,98 mln zł).
Przeciętne zatrudnienie etatowe w spółce zmalało w skali roku z 76,1 do 71,85 etatów. Na wynagrodzenia przeznaczono 8,05 mln zł (wobec 7,44 mln zł w 2017r.).
Pod koniec czerwca br. z zarządu MSL Group zostali odwołani Justin Billingsley i Guillaume Herbette, zastąpili ich Jarosław Ziębiński i David Clark. Prezesem agencji bez zmian jest Sebastian Hejnowski.
W gronie klientów obsługiwanych przez MSL Group w 2018 roku są m.in. Wyborowa Pernod Ricard, Żywiec Zdrój, Netflix, Procter&Gamble, Carrefour.
Dołącz do dyskusji: MSL Group: wpływy wzrosły o 18 proc., zysk do 3,6 mln zł