SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MTV Polska ostro w dół, Eska TV depcze mu po piętach

Należące do Viacomu kanały muzyczne Viva Polska i MTV Polska zanotowały w październiku br. spadki oglądalności. Rekordowy wzrost należał za to do Eski TV, zyskały też 4fun.tv i rebel:tv.

Udział kanału Viva Polska, który utrzymał pozycję lidera, wyniósł w październiku br. 0,51 proc. po spadku o 12,3 proc. Na drugim miejscu znalazł się kanał 4fun.tv z wynikiem 0,26 proc. (plus 36,7 proc.), a trzecie miejsce zajęła nadająca od maja br. stacja Polo TV, prezentująca głównie muzykę disco polo. Jej udział wyniósł 0,24 proc.

>>> Polo TV wdrało się do czołówki, skąd taki sukces?

Największy spadek dotknął znajdującej się na miejscu czwartym telewizji MTV Polska, której udział zmalał o 44,5 proc. do 0,17 proc. Tuż za nią z wynikiem 0,16 proc. uplasowała się Eska TV. Ten kanał jednak odnotował rekordowy wzrost, wynoszący 119,7 proc.

październikwszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska35 7000,58630 9630,514
4fun.tv11 4410,18815 4860,257
Polo TV  14 3240,238
MTV Polska18 2580,2999 9800,166
Eska TV4 3150,0719 4210,156
Rebel.tv5850,0108570,014
Czworka Polskie Radio  3280,005


W grupie widzów w wieku 13-29 lat, kolejność stacji była taka sama, liderująca nadal Viva Polska miała 1,36 proc. udziału (spadek o 15,8 proc.), 4fun.tv zanotował 0,8 proc. udziału (plus 67,3 proc.), a Polo TV - 0,52 proc. Największy spadek także zanotowało MTV Polska, ale liderem wzrostu był niszowy rebel:tv, a nie taneczna Eska TV.

>>> “Beavis i Butt Head” znów na antenie MTV

październikwszyscy 13-29
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska15 8051,61912 5721,363
4fun.tv4 6600,4777 3560,798
Polo TV  4 7930,520
MTV Polska11 2951,1574 5720,496
Eska TV2 7910,2864 4600,484
Rebel.tv1730,0183630,039
Czworka Polskie Radio  1180,013


Wśród 10 najpopularniejszych programów w stacjach muzycznych osiem wyemitowała Viva Polska. Najchętniej oglądaną pozycją był magazyn “Viva Fan Numer 1”, która miał prawie 160 tys. widzów. Jest to nowy program rozrywkowy wprowadzony na antenę w zeszłym miesiącu (dowiedz się więcej). Dwie pozycje w zestawieniu umieściła siostrzana stacja MTV Polska (w tym nowy reality-show “Pimp My Ride by Coca-Cola Zero”).

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
VIVA FAN NUMBER 1 /PROG.ROZR.POL./VIVA Polska158 1001,01
DISCO PONAD WSZYSTKOVIVA Polska148 7962,92
LOWY KROLA DISCOVIVA Polska145 8081,61
POWER LISTAVIVA Polska135 9961,67
O CO KAMAN? /PROG. MUZ. POL./VIVA Polska129 6070,93
VIVA CLUBBING /PROGR.MUZ./VIVA Polska127 4331,39
SZAL CIALMTV Polska125 3920,77
PIMP MY RIDE BY COCA COLA ZEROMTV Polska123 5140,72
100% VIVAVIVA Polska120 5781,66
TIP TOP /PROG.MUZ.POL./VIVA Polska119 1622,92

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: MTV Polska ostro w dół, Eska TV depcze mu po piętach

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fanmuzykiwtv
A czemu tu się dziwić? W MTV już dawno nie ma muzyki, tylko (w głównym kanale) głupawe seriale i denne reality shows. Poza tym wyraźnie widać, że stacja nastawia sie teraz na widzów w Azji. Stąd m,in. ucieczka biur z Warszawy do Chin i zwolnienia w stacji. Europa dostanie sieczkę bez znaczenia dla MTV. A może stacja ta w ogóle wycofa się z naszego kraju i kontynentu? Wtedy zostanie nam Polo.TV...
odpowiedź
User
1
Ten "Nielsen" to niby taka znana pracownia badawcza, a caly czas kwalifikuja MTV jako stacja muzyczna.Halo, spojrzcie w ramowke!
odpowiedź
User
misiek
No i dobrze to co obecnie prezentuje MTV to jest jakaś żenada po prostu. Aż się nie chce wierzyć, że to ta sama stacja, co 20 lat temu wylansowała Nirvanę i naprawdę sensowną muzę :/ ....
----------------------------------------------------------
http://solarekspert.pl
odpowiedź