Multimedia: 25-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej
Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec I kwartału br. miała ok. 108 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV, czyli o 25,5 proc. więcej niż rok wcześniej. To właśnie ta usługa zanotowała największy wzrost u operatora.
Łącznie liczba abonentów telewizji analogowej i cyfrowej Multimediów wyniosła na koniec marca br. ok. 663 tys. - było to o 4 proc. więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że z usługi DTV bądź IPTV korzystało 16 proc. wszystkich klientów usługi telewizyjnej w tej sieci.
Wzrost liczby abonentów dostępu do internetu w Multimedia Polska wyniósł 13 proc. Na koniec I kwartału z usługi internetowej operatora korzystało ok. 331 tys. klientów.
Z kolei liczba abonentów usług telefonicznych (łącznie z pośrednimi usługami głosowymi i aparatami wrzutowymi) wyniosła ok. 225 tys., co oznacza wzrost w skali roku wynoszący 12,2 proc.
Ogółem na dzień 31 marca br. z usług sieci Multimedia Polska korzystało 672,5 tys. abonentów, czyli około 1 proc. więcej niż rok wcześniej.
Spółka w raporcie podała także, że na koniec I kwartału miała ok. 307 tys. abonentów, którzy korzystali z więcej niż jednej usługi, w tym ok. 91 tys. klientów pakietu Triple Play.
Dołącz do dyskusji: Multimedia: 25-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej