Stacje Polsatu zostają w Multimedia Polska jako niegwarantowane, firma chce zatrzymać kientów promocjami
W związku ze zmianą warunków dotyczących oferowania stacji Telewizji Polsat klienci Multimedia Polska oblegali w ostatnich dniach oddziały i infolinię sieci, chcąc wypowiedzieć umowy. Multimedia Polska zapewnia, że kanały Polsatu zostaną w jej ofercie, ale jako niegwarantowane. Klienci dostają obietnicę, że z dwóch wybranych będą mogli korzystać za 2 grosze miesięcznie.
Pod koniec listopada sieć kablowa Multimedia Polska przekazała klientom, że z początkiem 2021 roku z jej oferty znikną kodowane kanały Telewizji Polsat. - Będziemy też prawdopodobnie zmuszeni wkrótce do całkowitego zaprzestania dostarczania Państwu tych programów jak i pozostałych programów nadawcy Telewizji Polsat Sp. z o.o., które Państwu obecnie dostarczamy - zapowiedziała.
Na początku grudnia firma dodała, że kanały Polsat i TV4, jako objęte zasadą must carry - must offer, będą u niej dalej dostępne. - Wszystko na to wskazuje, że kanały TV6, SUPER POLSAT, FOKUS TV, POLO TV, ESKA TV oraz NOWA TV również pozostaną dostępne na stałe w naszej ofercie - wyliczyła. Nie przekazała natomiast żadnych informacji o stacjach Polsat Sport.
Szturm klientów na oddziały i infolinię Multimedia Polska
Kanały Polsatu w ofercie Multimedia Polska miały dotychczas status gwarantowanych. Ich usunięcie z oferty daje klientom możliwość wypowiedzenia lub zmiany warunków umów bez żadnych kar. Mają na to miesiąc od ogłoszenia zmian.
Wielu klientów Multimedia Polska zdecydowało się na to w ostatnich dniach, przez co niektóre oddziały i infolinia firmy przeżywały oblężenie. Na jej fanpage’u facebookowym niektórzy narzekali, że trzeba długo czekać na rozmowę z konsultantem.
- Podpisz umowę i nigdy z niej Multimedia Polska nie da Ci się wycofać. Infolinia 3 h… - stwierdził jeden z użytkowników. - Robicie sobie jaja z klientów!!!!! Nie ma możliwości kontaktu z Wami!! Tel. 244 244 244 nie odpowiada, czat zapchany, a jak napiszesz konkretne pytanie nie otrzymasz odp., formularz kontaktowy jak wpisujesz tekst wiadomości nie widzi tekstu i w związku z tym nie można go wysłać!!!!! Do tego klienci cały dzień stoją w kolejkach przed waszymi biurami i głównie są to ludzie starsi narażeni na zakażenia!!! - napisała inna osoba.
O takiej sytuacji przed oddziałem Multimedia Polska w Gorzowie Wielkopolskim informowały we wtorek lokalne media. - Przyszłam tutaj o godz. 13.20, teraz jest godz. 16, a ja nadal czekam. Obecnie jestem 18 w kolejce. To jest jakaś masakra - relacjonowała czytelniczka serwisu Gorzowianin.com.
Kiedy krótko przed zamknięciem oddziału o godz. 17 klienci dostali informację, że nie zostaną już obsłużeni, wezwali policję. - Policjanci otrzymali zgłoszenie dotyczące tego, że grupa osób stała w kolejce, natomiast firma zamykała swoją siedzibę i doszło do awantury. Obsługa firmy w obecności policjantów doszła porozumienia z klientami, którym udzielały się spore emocje - opisał Grzegorz Jaroszewicz, rzecznik gorzowskiej komendy policji. Ustalono, że osoby nieobsłużone we wtorek zostaną przyjęte jako pierwsze następnego dnia.
- Zdajemy sobie sprawę, że część klientów napotkała w Gorzowie Wielkopolskim pewne problemy w obsłudze. Chcielibyśmy ich za to serdecznie przeprosić i zaznaczyć, że z każdą z tych osób będziemy się kontaktować indywidualnie, tak, aby obsłużyć ich zgłoszenia w odpowiedni sposób - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR w Multimedia Polska.
- Dodatkowo w salonach stacjonarnych wydłużono godziny pracy, a do obsługi klientów oddelegowaliśmy dodatkowych pracowników, którzy będą umawiać się na indywidualny kontakt z klientami. Pragniemy także zaznaczyć, że sytuacja w Gorzowie była jedynym przypadkiem tego typu - zaznaczyła.
Multimedia Polska: kanały Polsatu będą dostępne jako niegwarantowane
Justyna Grzelak zapewnia, że na razie w ofercie Multimedia Polska nadal będą dostępne stacje Telewizji Polsat.
- Fakt, że kanały z grupy Polsat (za wyjątkiem Polsat i TV4, których status się nie zmienia) od 1 stycznia będą tzw. programami niegwarantowanymi nie oznacza, że znikną one z ekranów. Na dziś nic nie ulega zmianie w tym zakresie - zapewniła. - Innymi słowy: od 1 stycznia klienci Multimediów nadal będą mieli dostęp do kanałów z grupy Polsat. Jeśli w kolejnych miesiącach pojawią się jakiekolwiek zmiany w tym zakresie, będziemy informować o tym klientów z odpowiednim wyprzedzeniem - dodała.
Status stacji niegwarantowanej oznacza, że operator może ją usunąć z oferty w dowolnym momencie bez konieczności zgody klientów, a jedynie po wcześniejszym poinformowaniu ich.
- Chcemy jednak wyraźnie podkreślić, od 1 stycznia klienci Multimediów nadal będą mieli dostęp do kanałów z grupy Polsat - podkreśliła Justyna Grzelak. - Naszą misją jest zapewnienie klientom jak najszerszego dostępu do oferty programowej, w tym oferty kanałów grupy Polsat. Dobro i zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem i zapewniamy, że każdego traktujemy indywidualnie, adresując jego potrzeby i oczekiwania - podkreśliła.
Odpowiednie zmiany wprowadzono już w ofercie Multimedia Polska: w poszczególnych pakietach jako gwarantowane są nadal Polsat i TV4, natomiast do niegwarantowanych przesunięto m.in. Polsat 2, Polsat News, Polsat Sport, Superstację, Polo TV, Eska TV, Super Polsat, Fokus TV i Nowa TV (pięć ostatnich jest dostępnych w naziemnej telewizji cyfrowej).
Dwa wybrane kanały Polsatu za 2 grosze?
Niektórzy klienci Multimedia Polska na forach i w social media informowali, w jaki sposób przedstawiciele firmy zachęcali ich, żeby nie wypowiadali umów. - Miła obsługa wytłumaczyła mu, że Polsaty zostają do końca lutego a później może sobie wybrać dwa ( 2 ) które będzie miał za 2 grosze za kanał. Początkiem nowego roku mają myśleć nad paczką Polsatowską - opisał jeden z użytkowników.
- Potwierdzam! To samo info dostałem dziś na infolinii, tyle że mnie miła Pani obiecała dwa wybrane kanały za 2 grosze czyli po groszu za sztukę. Można się już "zapisywać" przez infolinię na rozmowę w styczniu kiedy będą oddzwaniać i finalizować temat - relacjonowała kolejna osoba. - Nawet smsa dostałem po zgłoszeniu na infolinii że będę brał te 2 kanały - konsultantka zaznaczyła że chcę polsaty sportowe. Może zbierają info od klientów które są dla oglądających najważniejsze? - zastanawiała się inna.
Multimedia Polska nie potwierdza tych konkretów. - Bardzo uważnie analizujemy różne scenariusze, po to, aby zapewnić naszym klientom jak najszerszy dostęp do oferty programowej. W tej chwili możemy potwierdzić, że od 1 stycznia klienci Multimediów nadal będą mieli dostęp do kanałów Polsatu, z tą różnicą, że formalnie będą one miały status programów niegwarantowanych - przekazała nam Justyna Grzelak.
Firma nie podaje też, ilu użytkowników zgłosiło się do niej, żeby w związku ze zmianą statusu kanałów Polsatu wypowiedzieć lub zmienić warunki umowy. - Nie komentujemy decyzji abonentów o rezygnacji z naszych usług, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nasza oferta była dla nich jak najbardziej atrakcyjna - stwierdziła koordynatorka ds. PR w Multimediach.
Multimedia Polska od prawie roku należy do Vectry
W ub.r. Multimedia Polska zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 1,3 proc. do 614,43 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 95,34 do 135,99 mln zł, m.in. wskutek dużego wzrostu kosztów finansowych. Liczba klientów firmy zmalała o 30,6 tys. do 695,3 tys.
Pod koniec stycznia br. kupno 100 proc. udziałów Multimedia Polska sfinalizowała Vectra, po tym jak warunkową zgodę na transakcję wydał prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Regulator zapowiedział, że Vectra musi sprzedać sieć własną lub Multimediów w ośmiu miejscowościach: Gorzowie Wielkopolskim, Kwidzynie, Łowiczu, Olsztynie, Ostródzie, Pogórzu, Pruszczu Gdańskim i Stargardzie.
Dołącz do dyskusji: Stacje Polsatu zostają w Multimedia Polska jako niegwarantowane, firma chce zatrzymać kientów promocjami
workreviews10.com
Z czym do ludzi? Boże, co za Naród?