SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stacje Polsatu zostają w Multimedia Polska jako niegwarantowane, firma chce zatrzymać kientów promocjami

W związku ze zmianą warunków dotyczących oferowania stacji Telewizji Polsat klienci Multimedia Polska oblegali w ostatnich dniach oddziały i infolinię sieci, chcąc wypowiedzieć umowy. Multimedia Polska zapewnia, że kanały Polsatu zostaną w jej ofercie, ale jako niegwarantowane. Klienci dostają obietnicę, że z dwóch wybranych będą mogli korzystać za 2 grosze miesięcznie.

Pod koniec listopada sieć kablowa Multimedia Polska przekazała klientom, że z początkiem 2021 roku z jej oferty znikną kodowane kanały Telewizji Polsat. - Będziemy też prawdopodobnie zmuszeni wkrótce do całkowitego zaprzestania dostarczania Państwu tych programów jak i pozostałych programów nadawcy Telewizji Polsat Sp. z o.o., które Państwu obecnie dostarczamy - zapowiedziała.

Na początku grudnia firma dodała, że kanały Polsat i TV4, jako objęte zasadą must carry - must offer, będą u niej dalej dostępne. - Wszystko na to wskazuje, że kanały TV6, SUPER POLSAT, FOKUS TV, POLO TV, ESKA TV oraz NOWA TV również pozostaną dostępne na stałe w naszej ofercie - wyliczyła. Nie przekazała natomiast żadnych informacji o stacjach Polsat Sport.

Szturm klientów na oddziały i infolinię Multimedia Polska

Kanały Polsatu w ofercie Multimedia Polska miały dotychczas status gwarantowanych. Ich usunięcie z oferty daje klientom możliwość wypowiedzenia lub zmiany warunków umów bez żadnych kar. Mają na to miesiąc od ogłoszenia zmian.

Wielu klientów Multimedia Polska zdecydowało się na to w ostatnich dniach, przez co niektóre oddziały i infolinia firmy przeżywały oblężenie. Na jej fanpage’u facebookowym niektórzy narzekali, że trzeba długo czekać na rozmowę z konsultantem.

- Podpisz umowę i nigdy z niej Multimedia Polska nie da Ci się wycofać. Infolinia 3 h… - stwierdził jeden z użytkowników. - Robicie sobie jaja z klientów!!!!! Nie ma możliwości kontaktu z Wami!! Tel. 244 244 244 nie odpowiada, czat zapchany, a jak napiszesz konkretne pytanie nie otrzymasz odp., formularz kontaktowy jak wpisujesz tekst wiadomości nie widzi tekstu i w związku z tym nie można go wysłać!!!!! Do tego klienci cały dzień stoją w kolejkach przed waszymi biurami i głównie są to ludzie starsi narażeni na zakażenia!!! - napisała inna osoba.

O takiej sytuacji przed oddziałem Multimedia Polska w Gorzowie Wielkopolskim informowały we wtorek lokalne media. - Przyszłam tutaj o godz. 13.20, teraz jest godz. 16, a ja nadal czekam. Obecnie jestem 18 w kolejce. To jest jakaś masakra - relacjonowała czytelniczka serwisu Gorzowianin.com.

Kiedy krótko przed zamknięciem oddziału o godz. 17 klienci dostali informację, że nie zostaną już obsłużeni, wezwali policję. - Policjanci otrzymali zgłoszenie dotyczące tego, że grupa osób stała w kolejce, natomiast firma zamykała swoją siedzibę i doszło do awantury. Obsługa firmy w obecności policjantów doszła porozumienia z klientami, którym udzielały się spore emocje - opisał Grzegorz Jaroszewicz, rzecznik gorzowskiej komendy policji. Ustalono, że osoby nieobsłużone we wtorek zostaną przyjęte jako pierwsze następnego dnia.

- Zdajemy sobie sprawę, że część klientów napotkała w Gorzowie Wielkopolskim pewne problemy w obsłudze. Chcielibyśmy ich za to serdecznie przeprosić i zaznaczyć, że z każdą z tych osób będziemy się kontaktować indywidualnie, tak, aby obsłużyć ich zgłoszenia w odpowiedni sposób - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR w Multimedia Polska.

- Dodatkowo w salonach stacjonarnych wydłużono godziny pracy, a do obsługi klientów oddelegowaliśmy dodatkowych pracowników, którzy będą umawiać się na indywidualny kontakt z klientami. Pragniemy także zaznaczyć, że sytuacja w Gorzowie była jedynym przypadkiem tego typu - zaznaczyła.

Multimedia Polska: kanały Polsatu będą dostępne jako niegwarantowane

Justyna Grzelak zapewnia, że na razie w ofercie Multimedia Polska nadal będą dostępne stacje Telewizji Polsat.

- Fakt, że kanały z grupy Polsat (za wyjątkiem Polsat i TV4, których status się nie zmienia) od 1 stycznia będą tzw. programami niegwarantowanymi nie oznacza, że znikną one z ekranów. Na dziś nic nie ulega zmianie w tym zakresie - zapewniła. - Innymi słowy: od 1 stycznia klienci Multimediów nadal będą mieli dostęp do kanałów z grupy Polsat. Jeśli w kolejnych miesiącach pojawią się jakiekolwiek zmiany w tym zakresie, będziemy informować o tym klientów z odpowiednim wyprzedzeniem - dodała.

Status stacji niegwarantowanej oznacza, że operator może ją usunąć z oferty w dowolnym momencie bez konieczności zgody klientów, a jedynie po wcześniejszym poinformowaniu ich.

- Chcemy jednak wyraźnie podkreślić, od 1 stycznia klienci Multimediów nadal będą mieli dostęp do kanałów z grupy Polsat - podkreśliła Justyna Grzelak. - Naszą misją jest zapewnienie klientom jak najszerszego dostępu do oferty programowej, w tym oferty kanałów grupy Polsat. Dobro i zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem i zapewniamy, że każdego traktujemy indywidualnie, adresując jego potrzeby i oczekiwania - podkreśliła.

Odpowiednie zmiany wprowadzono już w ofercie Multimedia Polska: w poszczególnych pakietach jako gwarantowane są nadal Polsat i TV4, natomiast do niegwarantowanych przesunięto m.in. Polsat 2, Polsat News, Polsat Sport, Superstację, Polo TV, Eska TV, Super Polsat, Fokus TV i Nowa TV (pięć ostatnich jest dostępnych w naziemnej telewizji cyfrowej).

Dwa wybrane kanały Polsatu za 2 grosze?

Niektórzy klienci Multimedia Polska na forach i w social media informowali, w jaki sposób przedstawiciele firmy zachęcali ich, żeby nie wypowiadali umów. - Miła obsługa wytłumaczyła mu, że Polsaty zostają do końca lutego a później może sobie wybrać dwa ( 2 ) które będzie miał za 2 grosze za kanał. Początkiem nowego roku mają myśleć nad paczką Polsatowską - opisał jeden z użytkowników.

- Potwierdzam! To samo info dostałem dziś na infolinii, tyle że mnie miła Pani obiecała dwa wybrane kanały za 2 grosze czyli po groszu za sztukę. Można się już "zapisywać" przez infolinię na rozmowę w styczniu kiedy będą oddzwaniać i finalizować temat - relacjonowała kolejna osoba. - Nawet smsa dostałem po zgłoszeniu na infolinii że będę brał te 2 kanały - konsultantka zaznaczyła że chcę polsaty sportowe. Może zbierają info od klientów które są dla oglądających najważniejsze? - zastanawiała się inna.

Multimedia Polska nie potwierdza tych konkretów. - Bardzo uważnie analizujemy różne scenariusze, po to, aby zapewnić naszym klientom jak najszerszy dostęp do oferty programowej. W tej chwili możemy potwierdzić, że od 1 stycznia klienci Multimediów nadal będą mieli dostęp do kanałów Polsatu, z tą różnicą, że formalnie będą one miały status programów niegwarantowanych - przekazała nam Justyna Grzelak.

Firma nie podaje też, ilu użytkowników zgłosiło się do niej, żeby w związku ze zmianą statusu kanałów Polsatu wypowiedzieć lub zmienić warunki umowy. - Nie komentujemy decyzji abonentów o rezygnacji z naszych usług, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nasza oferta była dla nich jak najbardziej atrakcyjna - stwierdziła koordynatorka ds. PR w Multimediach.

Multimedia Polska od prawie roku należy do Vectry

W ub.r. Multimedia Polska zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 1,3 proc. do 614,43 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 95,34 do 135,99 mln zł, m.in. wskutek dużego wzrostu kosztów finansowych. Liczba klientów firmy zmalała o 30,6 tys. do 695,3 tys.

Pod koniec stycznia br. kupno 100 proc. udziałów Multimedia Polska sfinalizowała Vectra, po tym jak warunkową zgodę na transakcję wydał prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Regulator zapowiedział, że Vectra musi sprzedać sieć własną lub Multimediów w ośmiu miejscowościach: Gorzowie Wielkopolskim, Kwidzynie, Łowiczu, Olsztynie, Ostródzie, Pogórzu, Pruszczu Gdańskim i Stargardzie.

W konsekwencji zmieniły się władze Multimedia Polska: prezesem w miejsce Andrzeja Rogowskiego został członek zarządu Vectry Jan Piotrowski, do zarządu kupionej spółki dołączyli też Tomasz Żurański i Bogdan Paszkowski.

Dołącz do dyskusji: Stacje Polsatu zostają w Multimedia Polska jako niegwarantowane, firma chce zatrzymać kientów promocjami

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jkkj
W zeszły piątek dostałem 28755 $ na podstawie tego, że jestem bezrobotny, muszę zachować egzamin, dlatego ciężko pracowałem tydzień temu i zarobiłem 19500 $. Daję moim kumplom i towarzyszom na wykonanie tej pracy, musisz wiedzieć, ile zarobiłem dolarów tydzień temu plz przestudiuj tę stronę, aby wziąć dodatkowe realia.

workreviews10.com
odpowiedź
User
lolik
Co oni widzą w tych kanałach. Tam teraz nawet filmów premierowych nie ma - jeden w tygodniu. Sport na kanałach premium. Paraśmieci.
Z czym do ludzi? Boże, co za Naród?
odpowiedź
User
fdfdf
Tylko Netflix, elo telewizjo
odpowiedź