„Na dobre na i złe” straciło widzów. 51 mln z reklam
Piątkowe premiery serialu „Na dobre na i złe” oglądało w minionym sezonie w TVP 2 średnio 4,62 mln widzów, czyli nieco mniej niż produkcja gromadziła przed rokiem. Więcej straciły jednak niedzielne powtórki.
Średni udział Dwójki - emitującej serial w piątkowe wieczory od 24 września 2010 a 17 czerwca 2011 - wyniósł 30,25 proc. w grupie 4+ oraz 22,97 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem premierowe odcinki „Na dobre na i złe” miały średnio 4,73 mln widzów i 31,03 proc. udziału w grupie 4+ (30,04 proc. w grupie komercyjnej).
Większy spadek zanotowały niedzielne powtórki, które między 26 września 2010 a 19 czerwca 2011 miały 3,12 mln widzów - wobec 3,74 mln widzów przed rokiem - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Wirtualnemedia.pl | 4+ | Grupa 16-49 | ||
Na dobre i na złe | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
24-09-10/17-06-2011 | 4622210 | 30,25% | 1414455 | 22,97% |
26-09-10/19-06-2011 | 3126091 | 26,43% | 1186296 | 24,05% |
11-09-09/13-06-2010 | 4738535 | 31,03% | 1581464 | 25,08% |
11-09-09/13-06-2010 | 3735945 | 31,47% | 1534751 | 30,04% |
Dwójka podczas piątkowych premier „Na dobre i na złe” była liderem rynku. Kolejne stacje, nadające głównie filmy fabularne, zanotowały zbliżony udział w rynku.
Konkurencja | AMR | SHR% | SHR/16-49 |
TVP2 | 4622210 | 30,25% | 22,97% |
TVP1 | 2262591 | 14,81% | 13,67% |
TVN | 2195096 | 14,36% | 19,83% |
POLSAT | 2157926 | 14,12% | 18,05% |
Premiery przyniosły wpływy reklamowe na poziomie 32,9 mln złotych, zaś powtórki 18,4 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Produkcję oglądały przede wszystkim kobiety, osoby z wykształceniem podstawowym.
Profil | TVP2 | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 31,35% | 65 |
Kobiety | 68,65% | 132 | |
Wiek | 04-09 | 1,37% | 23 |
10-15 | 2,23% | 32 | |
16 - 19 | 1,98% | 35 | |
20 - 24 | 2,47% | 31 | |
25 - 29 | 4,28% | 48 | |
30 - 34 | 4,44% | 54 | |
35 - 39 | 5,71% | 79 | |
40 - 44 | 4,75% | 74 | |
45 - 49 | 6,91% | 99 | |
50 - 54 | 10,21% | 126 | |
55 - 59 | 12,23% | 159 | |
60+ | 43,42% | 218 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,78% | 109 |
< 50 tys. | 22,98% | 96 | |
50-100 tys. | 10,35% | 121 | |
100-200 tys. | 6,72% | 83 | |
> 200 tys. | 17,17% | 85 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 54,73% | 120 |
Średnie | 29,12% | 98 | |
Wyższe | 12,55% | 103 | |
Inne | 3,60% | 28 |
„Na dobre i na złe” jest obecne na antenie TVP2 od 1999 roku. Początkowo produkcja była nadawana w niedziele o 16.00, później stacja przeniosła premierowe odcinki na piątki na 20.05, w niedzielnym paśmie pozostawiając jej powtórki.
Dołącz do dyskusji: „Na dobre na i złe” straciło widzów. 51 mln z reklam