Na śniadaniu w McDonald's rozdają Gazetę Wyborczą
Od 3 października w 183 restauracjach sieci McDonald's do każdego zakupu dokonanego przed godz. 10.30 można otrzymać bezpłatny egzemplarz aktualnego wydania Gazety Wyborczej.
W promocji biorą udział wszystkie restauracje sieci z ofertą śniadaniową (bez restauracji w centrach handlowych).
Akcja potrwa 2,5 miesiąca. Wspiera ją autopromocja na łamach wydawnictw Agory oraz stronach internetowych wydawnictwa a także informacja na serwetach w restauracjach McDonald's. Plakaty promocyjne umieszczono także w komunikacji miejskiej oraz na uczelniach.
Promocja posiada własny serwis informacyjny www.wyborcza.pl/sniadania
Bieżący program jest kontynuacją kampanii towarzyszącej wprowadzeniu w lecie br. oferty śniadaniowej do polskiej sieci McDonald's. Po kampanii reklamowej (telewizja, outdoor), drugi etap to oferta typu "add on" dla gości restauracji. Trzecim i ostatnim etapem kampanii wpierającej ofertę śniadaniową będzie konkurs fotograficzny, przeprowadzany również wspólnie z Gazetą Wyborczą.
Projekt jest realizowany przez agencję Twenty Four Seven PR. Od strony kreatywnej wspiera go DDB Warszawa ora Tribal DDB.
Dołącz do dyskusji: Na śniadaniu w McDonald's rozdają Gazetę Wyborczą