„Naj” w nowej odsłonie. Więcej o zdrowiu i kuchni
Od wydania, które ukaże się w poniedziałek 15 grudnia br., magazyn „Naj” (Wydawnictwo Bauer) zyska odświeżoną szatę graficzną oraz powiększone działy o zdrowiu i kuchni. Zmiany wsparte będą kampanią o wartości 1,1 mln zł.
Pismo ma wyróżniać liczący 16 stron dział o zdrowiu. Znajdą się w nim przygotowane przez lekarzy, ekspertów i dziennikarzy porady dotyczące zdrowia kobiet i ich rodzin, w tym treści z zakresu medycyny naturalnej i zdrowego odżywiania się. „Naj” będzie miał też powiększony dział poświęcony kuchni, wzbogacony o dodatkowe przepisy i eksperckie porady.
Magazyn od tego wydania prezentować będzie też dłuższe teksty i bardziej pogłębione materiały. Dwutygodnik zyska bardziej elegancki i przejrzysty layout, pojawią się w nim nowe czcionki i większe zdjęcia.
Objętość „Naj” wzrośnie o 8 stron - najnowsze wydanie liczyć będzie ich 68. Cena tytułu pozostaje bez zmian i nadal wynosić będzie 1,45 zł. Aktualny numer ukaże się też w wersji z książeczką kulinarną w cenie 2,99 zł.
Zmiany w dwutygodniku wspiera kampania reklamowa, na którą wydawca planuje w tym roku przeznaczyć ponad 1,1 mln zł. Działania promocyjne obejmą telewizję (TVP, TVN, Polsat oraz kanały IDMNet) i prasę (magazyny Wydawnictwa Bauer). Produkcję spotu zrealizowała agencja Digit-Art.
>>> Przeglądaj okładki „Naj” w naszym dziale Jedynki
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Naj” w sierpniu wyniosła 122 179 egz. po spadku w skali roku o 24,82 proc. (zobacz wyniki wszystkich dwutygodników poradnikowych).
Dołącz do dyskusji: „Naj” w nowej odsłonie. Więcej o zdrowiu i kuchni