SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania społeczna Narodowego Programu Wykrywania POChP (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania Narodowego Programu Wykrywania POChP. Emitowany w TVP spot ma uświadomić Polakom, czym jest przewlekła obturacyjna choroba płuc i nakłonić ich do wykonania badania spirometrycznego. Za kampanię odpowiadają agencja Telescope i Papaya Films.

Spot powstał w ramach Narodowego Programu Wykrywania POChP, którego partnerami są  Stowarzyszenie Pomocy Osobom Chorym na Alergię i Astmę, Polska Federacja Stowarzyszeń Chorych na Astmę i POChP i Polpharma.

- Pragniemy przekonać naszych odbiorców, że naprawdę jest dla nich szansa na lepszą jakość życia. Wyrwać z poczucia, że z chorobą nic nie można zrobić. Przekonać, że badanie i świadomość choroby jest pierwszym krokiem do podjęcia leczenia a tym samym poprawienia sobie jakości życia- mówi Malina Wieczorek, CEO Telescope.

Spot oraz zdjęcia do printow powstały we współpracy z agencją marketingu społecznego Telescope i studiem Papaya Films.

W ramach Narodowego Programu ponad 400 przenośnych urządzeń do wykonania spirometrii AioCare trafiło już do gabinetów lekarzy POZ w całej Polsce.  Od listopada 2018 wykonano dzięki nim ponad 5280 badań  z udziałem ponad 4800 pacjentów. W tejgrupie przebadanych osób u aż 40 proc. wykryto obturację (ograniczenie przepływu powietrza przez dolne drogi oddechowe), umożliwiając dalszą diagnostykę w kierunku POChP i astmy oraz innych chorób związanych z obturacją.

POChP jest jedną z głównych przyczyn śmierci i niepełnosprawności na świecie a według szacunków WHO do 2030 roku stanie się trzecią wiodącą przyczyną śmierci na świecie1. Każdego roku przybywa 50 000 nowych chorych2. POChP – przewlekła obturacyjna choroba płuc - cechuje się utrwalonym ograniczeniem przepływu powietrza przez dolne drogi oddechowe.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania społeczna Narodowego Programu Wykrywania POChP (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl