SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor zyskał 500 tys. widzów

Drugą edycję reality-show „Nasz nowy dom” ogląda w Polsacie średnio niemal 2 mln widzów, o 500 tysięcy więcej niż śledziło emitowaną jesienią ub.r. pierwszą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu jest drugi w całym rynku, ale pierwszy w grupie 16-49.

"Nasz nowy dom", Polsat

Program „Nasz nowy dom 2” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.50, począwszy od 16 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze cztery odcinki drugiej serii formatu oglądało średnio 1,99 mln osób, co przełożyło się na 15,14 proc. udziału w grupie 4+ i 16,91 proc. w 16-49. Najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek, który zgromadził 2,24 mln widzów.

Topowe odcinki programu „Nasz nowy dom”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

16-03-2014

   2 239 114 

15,24%

23-03-2014

   2 210 708 

15,24%

06-04-2014

   1 789 029 

14,61%

Drugi sezon programu Katarzyny Dowbor ma o 530 tys. oglądających więcej niż nadawana jesienią ub.r. pierwsza seria reality-show. Po czterech odcinkach gromadziła ona średnio 1,46 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 11,36 proc. i 14,30 proc.

„Nasz nowy dom” podnosi też widownię Polsatu o ponad 600 tys. osób względem analogicznego okresu ub.r. Wówczas stację w niedziele w godz. 17.50-18.45 śledziło bowiem średnio 1,4 mln oglądających przy udziale na poziomie 10,18 proc. w grupie 4+ i 12 proc. w 16-49.

Polsat w czasie emisji formatu „Nasz nowy dom” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 emitująca w tym czasie powtórki „Komisarza Alexa” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 15,68 proc. udziału. Trzecią pozycję zajmuje TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,44 proc.), a czwarty jest TVN (filmy fabularne oraz program „Ugotowani”; 9,92 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat jest liderem przed TVN.

Widownia reality-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

   2 059 730 

15,68%

10,07%

Polsat - Nasz nowy dom

   1 988 520   

15,14%

16,91%

TVP2

   1 371 632 

10,44%

6,32%

TVN

   1 302 827 

9,92%

13,34%

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Sławomira Ciby w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny.

Producentem programu i właścicielem praw do formatu jest Constantin Entertainment.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor zyskał 500 tys. widzów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spec
i bardzo fajnie- mega wzruszający program a Dowbor pasuje tam idealnie. Nie to co np. taniec z pogodynkami
0 0
odpowiedź
User
makaron
program świetny super realizacja i wyczuwam tu kolejną edycję jesienią 2014 :-)
0 0
odpowiedź
User
Bogusław
Ten program jest Super!!! Dawno Polsat nie miał tak wspaniałej pozycji w ramówce. Pomoc dla ludzi którzy są w potrzebie. To jest właśnie MISJA. Kasia Dowbor REWELACHA!
0 0
odpowiedź